Tuesday, May 18

waSiat dAri Ezniey_**



ngeh2! apekah ini? ini adelah lembu la makcik dan pakcik...

ahah? apekah aku nak wat ngan lembu chumell ni? OwHooo.ini utk kamu2 la.
ye.kamOo yg sedang bace ini.dan ini dipanggel wasiat.wasiat ini dari kawan aku bername EzNiey.
nie budak sekOla aku dulu.aih.mcm2 la kO ni ezniey. sO entri ni khas buat ezniey ku.
sebab beliau bg wasiat ni kat aku.

2. Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active atau7 paling tak active

nak tuju ke sape? adOyaiii...weih..jap2..
bagi list...


aih.suke aty korg la nak amek ke x.myahahaha.


3. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya paling CUN kat dunia blogger ni

makcik? kne bgtau ke? InsyaAllah kalO ingat eh.miahahahaka.


4. Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv

= kOrek idOng
= garu kaki [kaki aku wangi Oke]
= minOm air nescafe O
= makan beskOt Or cOklat Or ape yg leh dimakan la


5. Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan

=semut cicah kuah sup
=cicak celup susu
=lipas bersalut mee

6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat

FACEBOOK

eisshh...x ramai..x cam GT n lOlly..4 ribu lebeh je..x lame ag jammed ah tu..


7. Feveret soalan ni…..camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe…kat mana???

adekah sOklan ni perli aku? ke aku sensitip?.cheht.aku single la mangKok ..

huissh3.x pueh aty nih.





Oke.skunk aku da selesai menjawap.aduih la hai.susah juge cm jawab exam di saat cuti sem.mwakakaka.




http://emo.huhiho.com

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::