Pesta kOnvO Utm!! Lai..lai..lai.._**

ntah ape tah..._**

aku bOsan...dan aku membOsankan,,,
aku sedih.dan ye..aku memang menyedihkan..dah2...
nk membute...lalala~

*bOdOw je pOst aku neh..

kOyOk yg bOle membuang tOksin!!!

saye suda mengantOk...
saye bangun jam 4 untuk bersahur bersama kawan2 di FKE..
anda tau ape itu FKE? Fakulti Kejuruteraan Elektrik la...
di UTM Skudai...bukan cawangan KL ya....

ramai juga Org...saye makan burger dOuble cheese.. [kamu igt mcD je ke yg ader??]
sangat besh biler bebOrak waktu pagi.. :- rase macam suda dewasa dan matang
saye pakai kOyOk pade kaki saye...utk menyerap tOksin katenye..ahahkz! sangat selesa...
saye percaye yg kOyOk ni bOleh buang tOksin dan menyegarkan badan..
sbb saye sedang alaminya...utk kuruskan badan tu saye x pasti sbb setakan ni saye masih gemOk dan lemak saye masih belum tanggal dari badan saye... anda mahu beli lemak saye x??
mak saye call semalam..dan saye cerita pasal kOyOk ni..dia berminat..saye akn beli utk mak kesayangan saye...[mak saye bace pasal kOyOK ni bile saye buat status kat FB]

semalam saye bangun pagi agak segar juga..[padehal tidO dah 9 jam..]
saye rase kOyOk ni berhasi..walOpON bau dia aneh2..namun nampaknye dia memberikan impak maksimum pade badan saye yg bOyak ni..badan rase ringan dan cergas..walOpON saye masih malas study..
[study xde kaitan dengan kOyOK pOn]

ape saye membebel ni? Oww..saye sedang cerita pasal kOyOk la..merapu la anda ni..ahaha~


semalam ribut sangat kuat..
saye ade baca berita pasal mereka yg terkOrban dalam bazar Ramadhan di Melaka..
sangat kasihan..ingin beli juadah berbuka..x sangka akn jadi kemalangan..
takziah buat keluarga mangsa...
di UTM pON ribut sgt kuat juga..
semalam saye, Alia, Jiha dan Eya ingin membOrONg di bazar..keadaan x mengizinkan kerana banyak mknn yg basah dek hujan..tempias gamaknye..kami juge basah kuyup..dan x membeli ape2 pOn..agak malang juge disitu..akhirnya kami berbuka di luar afta sOlat maghrib..

sekarang saye suda mengantOk..
saye perlu study..nmpaknye terpaksa saye tgk mane lebih dOminan..
kerusi belajar? atau katil + selimut??
semOge saye membuat pilihan yg betul..anda mampu mengubahnye...

[merapu meraban dan pagi2 sahur ni]

ChiaOooo~

saye bOsan..saye nak skandal_**

aihhh.....
saye bOsan..
kalO dah keseOrangan ni...
semua Org saye layan baik punyer...
hahaha,....
saye igt la kn..
saye ingin menambah skandal la..
sO..
Ok x?
saye hanya ingin bahagia...
sape yg saye ase paling sayang saye...
anda layak menjadi balak saye..
kann?? aci x mcm tu?? ade ke patOt...
nanti Org kate saye playgurl...
ahah! x suke...nnt Org yg saye minat akn pandang saye serONg..
nO gOOd.......

saye hanye ingin kate saye minat kamu.....siapa? biarlah rahsia...malangnye saye x kenal kamu..kalau x mesty saye akn cube tarik perhatian kamu..dan saye tatau kalau kamu sudah menjadi hak Org..

hati saye masih kOsOng...
jadi masih ade ruang utk seseOrang...


:ayat2 di ats menampakkn saye sgt bOsan:

bOsan dan bOsan_**

.................yOur LOve is just a Lie....................

biLa cinTa x Lagi beRmaKna_**



Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan



_____ _____ yg mengecewakan_**

saye suke la dengar lagu sambil tulis belOg..
lagu ape?
Opss..lagu belOg saye sendiri..
x penah bOsan dengar lagu nie..
walOpOn ade larangan letak lagu dlm belOg..
tp..
ske aty r..belOg wa!!

belOg saye dah macam diari..
ape perasaan saye.
itulah tulisan saye...

saye selalu berharap ade Org faham ape yg saye rase..
tapi saye tahu..Tuhan je yg faham..
tapi saye jarang mintak tOlOng Dia..
saye ni memang hamba yg menyedihkan..

saye selalu ade gangguan emOsi..
saye dah x macam dulu lagi..
sekarang saye selalu je rase macam dunia saye semakin jaOh..
semakin tidak seperti saye yg dulu..
saye sangat tidak sukakan perubahan ni..
sbb saye x mampu nk berubah jadi seperti saye yg dulu lagi..
perubahan ini tidak baik..
keadaan x same dan sukar utk diubah walaupun x mustahil..

saye macam dah kehilangan banyak benda...
satu persatu pergi..dan saye x sedar saat dia pergi sehinggalah saye rindu..
malangnya dah terlambat pOn..
semuanya berubah..x semua yg kite harap akan ikut seperti permintaan...
manusia berubah...saye juga berubah..
saye mengecewakan...dan saye sendiri kecewa...
saye harap keadaan akn jadi seperti dulu semula..
di saat bahagia saye pada tahap maximum..

saye sudah putus harapan..
sekarang saye pasrah dan layan perasaan sendiri..
saye cumer xnk hilang famili dan kawan2.sbb mereka paling penting.
dan saye bersyukur saye pernah kenal awk.walaopon sekarang itu kekecewaan terbesar saye.

p/s: saye sgt2 rindu awk yg dulu..sayangnye awk yg dulu dh pOn jd kenangan..sekarang yg tggal hanye bayang2 je..thankz fOr the memOry.. =)

ayat dlm ni nak jiwang...aih..teringin nak tulis nOvel....
gempak kalO bOle replace ahadiat akashah..

sesajer sebab bOsan tp byk keje_???_**












sesi lepas geram!!_**

tadi aku pOnteng kelas!
arghh! memang aku sengaje...!
maaf la encik Shaaban...walOpOn ini bulan Syaaban...
saye tidak mampu ye untuk kelas 4 jam hari ni...

ekcelli, kelas beliau sejam je hari ni..
teteibe jd 2 jam sbb ganti kls ari tu..
fine!

ptg ni kelas dia ag 2 jam utk presentatiOn!!
watdehek!!
kelas tambahan...additional class???
whatt!!!
suker je herkk???
Oh nOooo no NooOOO....
So aku membuat keputusan utk jadikan kelas dia sejam je...
dah ckOp byk dah tu...

kalau dia ngajar besh..
siyes aku x kesah pOn..
nk wat 10 jam pOn hamek la..
ajar la sampai pitam..
ades..ni da la x paham...
skema u knOw??!!
dia x kasi bercakap sikit pOn...sikit pOn...
kalO x kne aim x pOn kne switch place..
apekah??!! apekahhhhhH!!!!!!
sOh aku jadi patung 2 jam...
aduii........mmg teacherhOlic tOi...

Oke..
pas ni presentation..
nk menibai ah....
seksa dOe..
siyes...tp x le seksa sgt pOn..
stress je...
lalalala~

sO..
aku pOn chOw after sign attendence...
menjadikan kelas aku hanye sejam..
lalala~

bukan niat nk kutuk lecture..
hanye lepaskan geram...
maaf encik Shaaban...
=)