hurm.

camne nak tido... kalau dah pejam mata pun air mata mengalir je cam sungai. erm. dah mula la kan. nak meratap cm gile. dtg la sakit gile ni. asal baring je, teringat, mengalir mata ni...then rasa mcm dah giler..tp waras lagi la... erm... ni kalau g kubur ayh ni mau aku meratap kat sane xmo balik.. rinduuuu sgt sgt.... xtau nk ckp cmne.. kalau la ayh ade lagi... kan ke bagus... rase mcm nk tuka dgn ape ape... mne kite bole tuka nyawa kn... ermm... kdg kdg aku rasa oke.. kdg kdg tak... sedih cmni... aku harap masa bole la rawat luka hati ni... semoga Allah kurniakan seseorang yg bole jd mcm ayah ... hurmmmm.. ntah la.... dah xtau nk ckp ape.. blur... aku cume nk cko... saat ni...aku sgt sgt rindu ayah... x sangke ayh dah xde.... rase mcm mimpi je saat saat tanpa ayah ni..aku nk try tido la... mungkin bole... aku igt aku main game bole la kurangkan sakit gile ni... xleh pulih sepenuhnya upenye....