Sebulan menjadi aku.

genap sebulan arwah ayah pergi. aku tak boleh tido. kenapa. aku pon taktau.
aku tau meratap pemergian seseorang x baik. tapi maap la, aku manusia yg biasa. lemah sgt.
dah sejam aku cube tido. memang x mampu. aku rindu sgt. rindu sgt2.
peritnye rindukan seseorang yg aku sayang selama 23 tahun ni dan hilang dr aku sekelip mata. tak mampu la. serius aku x mampu. aku x cukup kuat. tp slagi aku mampu bertahan aku yakin aku bole. lagi pun sedih aku biar la aku simpan.

aku just nak cakap aku rindu. rindu sangat2. muncul dlm mimpi pun cukup la. sekali sminggu pun aku da syukur sgt2. penat nak tahan rindu mcm ni. putus cinta tu kecik je. aku taktau nk ckp rindu aku mcm mana. air mata dah sebaldi pun x bole hilangkan rindu aku. serius. aku tau keadaan mak aku mesti la lagi tak okey dr aku. sbb tu aku kne bertahan. kne kuat.

ayah, ain rindu sangat2 dekat ayah, ain tau ain bukan anak yg baik. ain x sempat nak balas jasa2 ayah, ain x sempat nk bagi ayah tengok ain graduate, amik ijazah, dtg konvo ain. gambar same2. ain tau tu impian ayah kan. ayah susah payah suruh ain belajar pandai2. ain dah cube yg terbaik nak tunaikan impian ayah taw. ain nak bg ayah rase pakai keta besa. bg duit gaji pertama ain. ain nak ayah jadi wali ain mase ain menikah. tp sume tu x sempat. Tuhan x izinkan. mungkin ada hikmahnya. ain belajar, buat yg terbaik sume untuk ayah. tp skang ayah dah takde. semangat ain dah separuh hilang.ain teruskan mane yg mampu je taw. ain nak ayah tau, walaupun ain tak manje dengan ayah mcm anak2 org lain, tp ain sangat2 sayang kat ayah. tp ain taktau nk tunjuk mcm mana. ain akan selalu doakan untuk ayah di sana. doakan jugak untuk ain dapat bertahan teruskan hidup ni dan jaga mak.='( ain kan da besa. ayah selalu pesan suruh ain jaga diri. jaga mak nanti. ayah dah tau ayah nak pergi dulu rupanya. tp ayah x sempat tnggu ain grad pun. ain cuba yg mana termampu je taw ayah.

ain rindu ayah. dtg la dalam mimpi ain. sekejap pun jadi la.

Ku Membisu.


lagu ni suke tau. suke sesangat gak. hahaha. lirik dia best. muzik dia best. bole layan sampai tertido. ^_^ tak tipu nye. suke.

Percintaan Ini.

Assalammualaikum. lame x update. sgt lame ni. da terbiar. sekali aku update.






Masih terbayang di ruangan mataku
Saat indah bersamamu dulu
Masihku ingat janji manismu
Bertakhta di hatiku
Oo oo oo

Di kala itu engkau lah bintang
Menyuluh malam yang kegelapan
Tetapi kini tiada lagi
Tinggal aku sendiri

Percintaan ini amat memilukan
Perpisahan ini sungguh menyakitkan
Namun apa daya terpaksa ku telan semua kepahitan

Kepiluan ini meracun hidupku
Kesunyian ini membunuh jiwaku
Tergamak kau sayang
Melihat diriku dalam kesedihan
Dipermainkan olehmu

Sia–sia saja percintaan ini
Tak bisa sampai ke puncaknya
Sekelip mata hilang semuanya
Yang tinggal hanya airmata

Oo oo oo

Percintaan ini amat memilukan
Perpisahan ini sungguh menyakitkan
Namun apa daya terpaksa ku telan semua kepahitan

Kepiluan ini meracun hidupku
Kesunyian ini membunuh jiwaku
Tergamak kau sayang
Melihat diriku dalam kesedihan
Dipermainkan olehmu

Sia–sia saja percintaan ini
Tak bisa sampai ke puncaknya
Sekelip mata hilang semuanya
Yang tinggal hanya airmata

Oo oo oo




lagu ni sedap. mule2 dengar sekali. ala. bese je pon. skali dengar byk3 kali. sedap la pulak. pastu asek keje layan. psiko la aku ni.

sume lagu cmni aku dpt dr dak2 laki kelas aku. yg kaki karok. dorg ni tah lagu2 mane tah dorg dpt. dgr2 mase dorg karok. sedap la pulak. pastu layan. pastu suke. pastu giler nye suke. pastu saiko. asek ulang2 sampai muntah. giler gak aku ni.