Friday, August 13

_____ _____ yg mengecewakan_**

saye suke la dengar lagu sambil tulis belOg..
lagu ape?
Opss..lagu belOg saye sendiri..
x penah bOsan dengar lagu nie..
walOpOn ade larangan letak lagu dlm belOg..
tp..
ske aty r..belOg wa!!

belOg saye dah macam diari..
ape perasaan saye.
itulah tulisan saye...

saye selalu berharap ade Org faham ape yg saye rase..
tapi saye tahu..Tuhan je yg faham..
tapi saye jarang mintak tOlOng Dia..
saye ni memang hamba yg menyedihkan..

saye selalu ade gangguan emOsi..
saye dah x macam dulu lagi..
sekarang saye selalu je rase macam dunia saye semakin jaOh..
semakin tidak seperti saye yg dulu..
saye sangat tidak sukakan perubahan ni..
sbb saye x mampu nk berubah jadi seperti saye yg dulu lagi..
perubahan ini tidak baik..
keadaan x same dan sukar utk diubah walaupun x mustahil..

saye macam dah kehilangan banyak benda...
satu persatu pergi..dan saye x sedar saat dia pergi sehinggalah saye rindu..
malangnya dah terlambat pOn..
semuanya berubah..x semua yg kite harap akan ikut seperti permintaan...
manusia berubah...saye juga berubah..
saye mengecewakan...dan saye sendiri kecewa...
saye harap keadaan akn jadi seperti dulu semula..
di saat bahagia saye pada tahap maximum..

saye sudah putus harapan..
sekarang saye pasrah dan layan perasaan sendiri..
saye cumer xnk hilang famili dan kawan2.sbb mereka paling penting.
dan saye bersyukur saye pernah kenal awk.walaopon sekarang itu kekecewaan terbesar saye.

p/s: saye sgt2 rindu awk yg dulu..sayangnye awk yg dulu dh pOn jd kenangan..sekarang yg tggal hanye bayang2 je..thankz fOr the memOry.. =)

ayat dlm ni nak jiwang...aih..teringin nak tulis nOvel....
gempak kalO bOle replace ahadiat akashah..

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::