Saturday, August 14

kOyOk yg bOle membuang tOksin!!!

saye suda mengantOk...
saye bangun jam 4 untuk bersahur bersama kawan2 di FKE..
anda tau ape itu FKE? Fakulti Kejuruteraan Elektrik la...
di UTM Skudai...bukan cawangan KL ya....

ramai juga Org...saye makan burger dOuble cheese.. [kamu igt mcD je ke yg ader??]
sangat besh biler bebOrak waktu pagi.. :- rase macam suda dewasa dan matang
saye pakai kOyOk pade kaki saye...utk menyerap tOksin katenye..ahahkz! sangat selesa...
saye percaye yg kOyOk ni bOleh buang tOksin dan menyegarkan badan..
sbb saye sedang alaminya...utk kuruskan badan tu saye x pasti sbb setakan ni saye masih gemOk dan lemak saye masih belum tanggal dari badan saye... anda mahu beli lemak saye x??
mak saye call semalam..dan saye cerita pasal kOyOk ni..dia berminat..saye akn beli utk mak kesayangan saye...[mak saye bace pasal kOyOK ni bile saye buat status kat FB]

semalam saye bangun pagi agak segar juga..[padehal tidO dah 9 jam..]
saye rase kOyOk ni berhasi..walOpON bau dia aneh2..namun nampaknye dia memberikan impak maksimum pade badan saye yg bOyak ni..badan rase ringan dan cergas..walOpON saye masih malas study..
[study xde kaitan dengan kOyOK pOn]

ape saye membebel ni? Oww..saye sedang cerita pasal kOyOk la..merapu la anda ni..ahaha~


semalam ribut sangat kuat..
saye ade baca berita pasal mereka yg terkOrban dalam bazar Ramadhan di Melaka..
sangat kasihan..ingin beli juadah berbuka..x sangka akn jadi kemalangan..
takziah buat keluarga mangsa...
di UTM pON ribut sgt kuat juga..
semalam saye, Alia, Jiha dan Eya ingin membOrONg di bazar..keadaan x mengizinkan kerana banyak mknn yg basah dek hujan..tempias gamaknye..kami juge basah kuyup..dan x membeli ape2 pOn..agak malang juge disitu..akhirnya kami berbuka di luar afta sOlat maghrib..

sekarang saye suda mengantOk..
saye perlu study..nmpaknye terpaksa saye tgk mane lebih dOminan..
kerusi belajar? atau katil + selimut??
semOge saye membuat pilihan yg betul..anda mampu mengubahnye...

[merapu meraban dan pagi2 sahur ni]

ChiaOooo~

5 comments :

  1. hahahaa..lepak2 kt fke...
    btw smlm mmg hujan kan tp nsib la blik rumah..klo x minum air hujan je la..hahahaha
    eh pakai koyok yg diorg promote2 kt kolej tu ke..huhuhuh...

    ReplyDelete
  2. zack : errr....jgn le....kerusi2....hehehe
    bidadari : oww..utm gak ek..sonok la blek uma..ishkk..jeles2..haah..koyok yg dok heboh tu kt utm..aisshh...berminat lak kn..tu yg beli.. =)

    ReplyDelete
  3. alahai.. kiut nye die ni.. hehe.. takde kaitan ngan post ko..sori2.

    ReplyDelete
  4. wei.. nape name ko mangkuk ha?? lawak lak aku nak tegor.. haahhaha... salam ramadhan btw.. ko mmg cun..

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::