Friday, May 7

baLik kamPong!!_**

beberape minit lagi aku dah kena gerak balik JB.
my sweet tOwn. sempat agi aku mengOmel depan nih.
jap agi kompem ayah aku pekik, "Aiiin!! siapp!"

aku dah macam rase dehidratiOn dengan kadar maksimum. panas ya amat.
rase mcm tersejat je. mak aku tu siram pOkOk lak.risau la tu hutan trOpika dia mati.
aku balik x lame.3,4 hari jer.selame tu jugak la aku hilang jalur lebar.wwwuuuuuu.
aku ngah pikir ape nak buat ni.

pening la pale aku.duit da la kOntang.tapi niat hati nak merayau g Kuantan la, JB la.
ape kes? makcik...Oh makcik Ain..anda sedar x duit dlm tangan ader rm200 jer.
bile la durian nak turun dari langit nih. tggu jugak.

Ok lah.gtg. nanti my mum bising. ngadap laptOp je kije.
nak bungkus Kristel lagi nak bawak blek kampOng.
hahaha.tata~! im gOnna mish u Olz.
Chiaooo...

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::