Wednesday, May 5

aku x paham2_**

aku pOn x paham lagi setelah berpikir selama 2 hari 2 malam sambil kOrek idOng.apekah yg saye x paham? saye pOn x paham.miahahaha.dah2.jgn buat Onar.

ekcelli.aku tapaham.ape tujuan blOg ni.apekah nuffnang.apekejadah kontest2 blOg sumer tu ha.aih.tapaham2 jugak.aku nie jenis yg malas bace and then sengal jugak.sbb aku mmg jenis mls nk mencari isi.da taw tapaham tapi malas nak pahamkan.ade saper2 bOleh explen dengan ringkas, cepat paham, kire cm summari la.ader2 saper2 nk Offer diri? tader kew? alaaaa...

Org kate nuffnang leyh dpt duit.cmner tuh? aku pOn ader jugak letak kat blOg aku tp ntah.aku pOn x tau utk ape tujuan dia.tapaham lagi.xper la.bia la.ske aty dia la situ.

mungkin kena kOrek idOng ngan lebih dalam utk mendalami maksud mereka.
lagi satu.susa ehk nk naikkan fOllower blOg ni.cm kawan2 kat fesbuk senang jer apprOve2.blOg ni cm skema jugak.tapi layan je la rulez dia.aku bukan nak sgt Org bace blOg aku.tp suke jugak la kalO ade yg bace sbb rase mcm dihargai.tp malu sbb blOg aku ni x sehaibat blOg2 Org lain kn.

ape2 hal rOger2 la kat fesbuk aku.ade badge pelik aku letak kat tepi tu.aku da ta main frenster, tagged tu. sentuh fesbuk je.

ckp pasal tagged.da xde mamat2 melucah kat page aku.hahahahahaha! *gelak bangge* padan muke kOrg kne blOck.agak2 r weih.salahgune kOse betOl.cm s*** jer.taik2.wat malu aku jer.

k la..
ChiaoOo




3 comments :

  1. baru lagi ke? tujuan blog macam2 la beb..depend dekat individu la..nuffnang? a way to earn money..advertisement..kalau ada orang klik iklan tu ada la duit..tapi nawaitu kena betul..

    ReplyDelete
  2. hahaha. kalo x fhm kena try explore sendiri. ilmu tu ;)

    ReplyDelete
  3. aiyoo..btol eh leh dpt duit..banyak ke?? nawaitu ehk..hehehe.cm kompem tamak je aku ni..
    nk explore tp study pon mls..inikn plak mnde ni..miahaha..

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::