Sunday, May 16

Dalam mangkOk ade akmalhacks_**

tajuk x cam sengal lak.wakakaka
sejak aku buat entri utk encik Mijae yg glamOur tu [kalO mijae bace sile jgn perasan sgt ye.hehehe]
suke pulak Org nak aku buatkan entri utk dia.
sO.memandangkan entri aku x banyak.aku buat entri kali ini utk akmalhacks.
ehem2. ko better bace eh akmal eh. penat aku buat ni.

beliau merupakan ermm..ermm..sebenarnye aku x kenal sgt beliau.hehehe.
tapi beliau nampaknye agak glamer di kalangan blOgger.
dan nampaknye beliau dah berenti merOkOk.betOlkah??
nak tau gi bace entri beliau kat sini.
ape lagi yg aku tau eh?
aku tatau ape2 sebenanye.
juz nak ckp.

Kemal.
entri ni aku buat khas utk kO
walOpOn xde ape2 sgt.
entri ni special utk akmalhacks yg chumell.
[chumell eh?]

dan ase aku akmal ni mude setaOn x dari aku?
sO. adek kemal ni chumell la.kikikiki.
dan dia juge memang suke berjage malam melayan blOgger2 lain.
jadi.jika anda bOsan.sila cari beliau.
abeh la kO mal pasneyh.wakakaka.

p/s: agaknye aku dah kehabesan idea nak buat entri.

2 comments :

  1. chumell???? tang area part mana tu?? OK, aku confius.... =_="




    Kemal comot blewwwwkkkkk :P








    Wakakak

    ReplyDelete
  2. wakakakaka..
    dia chumell...
    tang...errk...erk....

    *system error..*undefined..



    wakakakakak~

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::