Thursday, May 13

aku dan air mate ini_**




mate aku dah sembap. dan aku tableh tidow.
bengkak terOk sgt.nanges x brenti.
malu la jugak nak ngaku.
tp dah aku bOsan. aku melalOk la kat sini.
ape pasal la aku leh nanges terOk cmni?

aku pOn x paham kenape.
pastuh aku layan lagu lagi.
aku berenti nanges.
dah nak Ok je.
pastu aku nanges lagii.
ape hal lah aku ni.
senang sangat keluar air mate.
x reti berjimat ke.

kenape?
kenape aku nanges?
xper lah.biarlah Tuhan dan seseOrg je yg tau.
siyes.rindu sgt kat kamOo.
demm.

aku dah rase cam kne tiup ngan sawang2 pelik.
aku hidup lagi kOt ni.
ade rase hampir nak gila.
beban betOl.

kawan2.
dOakan la aku.
aku kena berubah.
aku kena tabah.
aku perlu sumer tu.
kalO aku nak terOs hidup.
ini memang salah aku.
aku kena tanggung.

layan lagu.
tulis belOg.
aku nanges lagiii.

terlungkup depan laptOp dengan air mate.
x machO langsung.
dengan bantal busuk kepit bawah ketiak.
air mate aku dah boleh wat basuh muke.
cheh.selekeh ko Ain!

tOlOng la.
tOlOng la.
aku merayu.
aku dah penat beban Otak pikir benda nih.
aku tanak esOk aku still nanges.

agaknye Org2 yg amek esctasy tu.
Org2 yg beban masalah cm aku ni la yek.
memang bOleh pikir jln singkat tu.
kalO emO ta stabel cmni.

tapi aku kne igt Tuhan.
ingat Ain.
ingat.jgn bagi Setan menang
nanti dia gelak besO.
kO nak dia gelak besO?

kO plak terlangkup atas katil.
pastu ckp nak mati.nak mati.
bOdOh la kO.
nanti Setan menang.

aku kena dOa.
Tuhan je yg mampu tOlOng aku skarang.
Allah yang satu.
mase susah la kO ingat Allah ehk.
padan la Setan suke kO.

demm.
aku xleh tahan air mate.
cam lOji air.
watdehek ni?
cukuplah.

jari aku dah kremm nak taip.
maap.
x mampu.
layan perasaan ni lagi.

we gOtta fight fOr this lOve.
sO..
dOnt leave me.

=(






6 comments :

  1. Alahai..sedihnya.
    cheer up okey..hope u get better soon..

    ReplyDelete
  2. gua x reti nak pujuk org patah ati ni sbb gua x pernah layan cintan2 ni..

    kesimpulannya lu nak ceria balik lu masuk sini:

    http://lollylurveff.blogspot.com/

    pastu kalu lu rase nak nanges balik lu masuk sini lak:

    http://www.akumijae.com/

    p/s: jgn lupe click nuff bagai yer..oke gua chow

    ReplyDelete
  3. wa doakan lu ...
    jalan lu masih jauh.

    big hugs


    ((sambil hulur ceklet))


    >>___<<

    ReplyDelete
  4. alololo,asal ni babe,..ko jgn ckp dh ptus cinta ekh,.ade plak ko bercinta tnpa pngetahuan aku..beta murka!:)nway ain..cheer up ok,this is so not you,what ever happened pn,head-up and move on!!

    ReplyDelete
  5. whoaaaaa....sarah!!! windu kamOo.wish u here.
    x la.bukan putos chente la.dun wory.tetibe ehk aku kapel senyap2.hahahakz.tapi rase dia lebih kurg je la kot.huuu~

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::