Sunday, May 16

KesaH-keSah CureNg_**

ini memang kes curang beramai-ramai,nO kOmen


ahah.ni aku pOn x paham sgt la.ape kes la.


ni gambar 18sX.bawah umOr sile tutup mate anda.


ade la.lagi satu kes.ishk³.


anda jangan la jadi macam ni ye.x bagOs utk kesehatan


ni kat tgh² jalan pOn bOleh jadik.x paham aku.


ni lagi melampaO.ngah kawen.agaknye laki dia memang x lame la tu.


alOlOlO.kunun² shewiit la kan.adeyh2.lagi aku x paham.


p/s: sumber² adelah dari Tagged aku yg baru bukak selepas beberape bulan.

14 comments:

  1. You are now following ✿ ☂ uıɥɐɹɐɟ ɹnu ☂ ✿

    ReplyDelete
  2. kesimpulannya, jgn kuar bertiga..hahhaa=p

    tapi yang ketiga tu setan pula..adusss=.="

    ReplyDelete
  3. thankz tourism??...=)

    haah la rOx. nampaknye kne keluar sorg2 je la.hehehe.

    ReplyDelete
  4. tgk tu mangkok sumer xcaye lu tade bf wakakaka

    bak kate lagu changcuters..main serong merbahaya but it is so fun wakakaka

    ReplyDelete
  5. adesh la...memang aku tade la..
    nak wat cmner..ngah ushar2 la nie..
    kalo ade yg nak kat aku..mwakaka~

    ReplyDelete
  6. hehehe..dahsyat ehk..seb bek x kne tangkap basah kan..wakakaka...

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa