Monday, May 24

merana Oh merana_**

kadang2 hati kate jangan...
tapi Otak suruh buat..demi kebaikan diri..
bile dah jadi..yang parah hati...yang rOsak hati..yg merana pOn hati...

biler dah rase jauh...rindu pulak..
merana lagi...susah2.....

kite pon akan mule menghargai biler bnde tu dah mule hilang..
tp mase belom hilang...yakin jer kite bOleh lupekan..
jadi..jgn estimate diri kite terlalu mudah...
sebab hati bukan sesuatu yg boleh di approximate mcm calculus...
dia adelah sesuatu di luar jangkaan...

nak cari penawar susah pulak tu..bukan mcm add kwn2 kat fesbuk..
bukan mcm tumbuk sambal belacan kat dapur...
parah dia tinggalkan parut..
seksanyer mengOrbankan kegembiraan...
hidup pOn jd suram...

susah2....

2 comments :

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::