Saturday, April 17

Umah..umah..umah aku....

aku kOya...
pening dah nie...
dalam bas tadi tdo mati doe..
siyes x tipo....
bas benti kat segamat ahn..aku x pasan pOn..kalo ade org tito seblah aku pon silap2 aku penyek je dia sambil kuar air liur basi...bayang ah....
pastu aku teseda...belom sampai...aku tito balik..tp mase aku seda tu aku tgk ramai dah org dlm bas..bile tah dorg nek?
pastu aku tito balik..aku pening...aku terseda balik..pastu aku terkujat?
aku kat mane? aku mcm mimpi aneh2 la....
rupe2nye betol2 da masOk simpang Muadzam Shah..dah sampai rupenye destinasi aku...akhirnye...penantian..
korg x tau...dlm bas tu..aku x saba nk sampai umah..tapi sedeyh gak sebab aku kene tinggalkan kekasih aku....parah hati ni...tapi x saba nk jumpe Kristal aku yang comey gila....kikiki~ (gelak gaye Azpa)
mase dlm bas ahn...aku mkn burger..jagong susu...muffin..roti..memacam...boncet perot aku... ++ ngan boncet masok aircond dlm perot..seb baik bantal busok aku ade ngn aku...
ade ke Hanis ade niat nak curi bantal busuk aku yang 'wangi' gila tu...dia nk buat ape tah...eisssh....ade2 je...
katenye nanti windu aku...hihihi....mesty la windu...nanti umah aku pasang streamyx kite chatin2 ek Hanis ek...

cakap sal streamyx....
ape bnde la TM ni x pasang2 streamyx kat umah aku ni?
x pasal2 aku ketagih intenet kne beli prepaid brodband..da r x penah gune....cheht....
nk kena tepon agi ni....terkentot-kentot aku tggu kedatangan beliau ke tanah aku....


aishh...akhir2 ni aku slalu pening pale la....
x ckp tdo kot?
banyak stady time exam?
wakakaka..gelak...gelak...gelak.....
aku mane stdy sgt sem ni....hampas....sume cam t***...seb bek result aku boleh bayang ag..silap2 x nampak bayang..pergghhh....aku keje kat Thailand je la ek....hihihihik...gurau2...xmO keje sane....
tapi ahn..jelesh la ngan dak2 kelas lain...sume gempak2....yg dulu biase2 je pon skang gempak...jelesh ah....
aku x tau nk wat cmner...aku syukur je ngan ape yg ade...sbb aku x dpt lagi terok..mungkin ade yang lg terok dr aku...aku kene belajar terima rezeki dengan rasa Syukur....
mungkin kali nie rezeki diorang....xperr....Tuhan Maha Adil kan...sama2 rase....

tadi aku makan sate...nasi kerabu..ayam barbeque..huuuuu~ kenyang2 boncet kuasa 2...
wwuuuuuuu~

2 comments :

  1. woit... tidoo ja...
    huhu.
    patotlaa den mesej tarak balasannyekan pon....
    haiya, grammar pon sulah salah maa...

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::