Sunday, April 18

nothing special tOday_**

skarang aku bahagia...
ye kah? ye la..bahagia sgt2 la...
sbb aku tido dr kol 10.30 smlm smpai kol 3.30 ptg esoknye....jadi...
total up..aku tdo dekat 17 jam...bahagia kan...
silap2 aku dok tersidai kat hospital bahagia tu skali...
gila overdose tido...tah ape tah sampok aku smpai xnk bangun....
yg penting smlm panas gila..rupe2nye...pagi kol 2 lbh tu hujan turun lebat gila la kn...
(aku x tau pon, mak aku yg citer...aku kn ngah tido..)
pastu kuceng kesayangan aku lak kena kejutan elektrik...hehe..bukan la...kena sawan....
Kristal aku ni..mmg ade penyakit pelik ni..jarang kuceng korg ade kan? dia ni special..hehehe...sbb tu aku syg lebeyh....

bangun tdo je aku on9..
haaa....streamyx x pasang2 ag ni...
da la prepaid broadband aku ni..tahan 7 hari je....
ade gak aku gi serang TM centre ni kang....
nk tggu netbook aku ni ha....
Nisa da dpt da pOn....ape la.....
tau la aku ni dok hulu..kat Muadzam Shah.....tp sini maju gak ape...huhuhu....

aku makan mcm2 kat umah...ayh aku pon kate....
dok umah ni nanti berat nek la 2 kilo....
hahahaha...ayah tipu!
berat aku nanti naik 3,4 kilo agaknye.....
mane ade 2 kilo nye....

aku on9 je sepanjang hari..lepas gian la katekan.....
hihihi~

xde ape yg special la nk citer....
dah la..ChiaOoo~

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::