Wednesday, April 28

-kOmiK kesaYangaN aku!! _**

__________________________________________________________

nanti2!
aku x mahu tidOw lagi.aku ade bnde nak kasi taw neh~
aku nie kipas-susah-mati gempak starz!
Ooyeah!?

aku dah kumpul berlambak citer gempak.
mantap ah.
memang mantap la bile dah rat2 abeyh kat kOmik.
mak aku pOn dah bebel kat aku baek punyer sOund.
kOmik berlambak.cam nak runtuh.membazir je.itu ini.
hahaha.tahan je la.xkn nk melawan.
itu hObi aku.minat aku.aku setia ngan gempak starz!!
saye sayang kamu kOmik2! ku.




~nak kasi tayang jap~
ade nampak?
hahaha.
ni belOm tambah kOleksi terbaru aku ag ni.
cam nak buat barisan baru plOp.banyak la jugak berhabes.tp sem lepas nie aku jarang sket beli kOmik.sbb jarang kuar bandar.gudang kOmik pOn banyak kat CS jer.jarang gi CS menjadikan kOmik aku pON jarang la.
cheyheececeyh~
akan aku beli lagi nanti.walopOn duit aku kais2 siput je.
bnde ni ade lah hidup aku!
aku memang kipas-susah-mampOs gempak!!!
hOoo..
ilebiu Ben, kOuru, ziNt!!
itu lah pelukis kOmik Mesia yg aku paling minat.
aku mmg fOlO la art dOrg neyh.
yg baru skali aku beli Zint punye tajuk dia. "Si Penjual Aiskrim"
kOuru punyer ade satu citer besh tu lepas "HeliOs Eclipse'. dia buat cite "Maid Maiden"
kwn aku pOn suke giler citer tu.ahakz!
gO gO sumer kartunis.aku adelah backbOne kOrg!!
aku akan lakukan citer kOrg yang memang mahsyuk giler ah!!!
___________________________________________________________




k ar kengkawan.
cHaLoOo~




1 comment :

  1. Byaknya..saya pun kipas susah mati gempak starz, tgah nak cukupkan 200 buah..hehe

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::