Saturday, April 24

psikO_pSikO_**

miahahaha.
aku na gelak.
apesal eh.?
aku pOn x paham.
kOrg paham x?
aku bukan pakar psikO eh.
kOrg pOn msty la bukan.

aku sniri pOn x paham.
aku mcm dah dkt2 nk ade mslh mentOl lah.
aku risau sgt ni.
ade wayar tercabut ke kat dlm pale aku nie?
aku rase mcm pelik.
emOsi x stabel.
pale pOn pening2 ayam.

aku rase sbb jadual aku dh terbalik.
tiap2 ari bgun ptg(waktu dirahsiakan)
mkn.pastu tetibe mlm.
asl siang je aku tido.
aku igt aku nak tidOw awl la mlm ni?
bOleh pakai x idea aku?
bantai je la kan.
dari aku pelik2 je sejak dua menjak ni.

mak aku lg lah.
bising tgk aku.
dia bgun je aku tdO.
kang dia kejOt aku x bgOn2.
aku rase aku da ckOp qada tdO da utk exm ari tu.
bukan study sgt pOn.
len la sem lepas.
rajen.
sem ni.
hancOs~

ske aty lah aku kan.
dah aku punye pasal.
aku la kaber line.
siOt la.
apesal emOsi ni.
haishh.
tensen aku ade emOsi pelik ni.
kenape?
mungkin sejak akhir2 ni aku jarang ingat Tuhan.
aih.aku kne berubah ni.
aku kne stabelkan emOsi.
eh.ape aku merapewk da ni?
aku da pening.
k la.
ape2 lah kan.
ChiaOo~

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::