Wednesday, April 21

Sebuah cerita Lama_Part 3_**

sampai la akhir tingkatan 4.
kitOrg xde aper2 perubahan melainkan pergadOhan.
makin lame benci aku makin tebal.
kadang2 dtg balik perangai mulut celupar aku yg lame tu.
menyesal jugak bila dah ckp bukan2.
mesty buat dia marah.
tapi nak buat cmner.
kalaupon x gadOh dah memang dia x suka aku.
itulah hakikat yg aku terima mase tu.
tapi perasaan suka tu ade lagi.bukan senang aku nak buang.
sbb bukan senang aku nak suka laki.
kalau aku suka sOrg tu maknanya aku betul2 suka.
bukan yg suka tengOk je.suka sgt dgn sumer yg ade pd die.phm kn?
dan mase tu aku sedar.dia bukan takat x suka aku lg dah.
dia dah benci aku pOn.tp mase tu semua dh tlmbt.
mungkin benci dia pade aku mase tu dah besar gunung pOn.

keadaan jd makin baik bile jamuan akhir tahun.
mase tu kitOrg mintak maaf.masing2 nampaknye semakin Okey.
cukuplah jadi kawan dari musuh.
walaupOn hati aku ade mengharapkan lebih lagi mase tu.
mase tu aku igt lagi.sumer bOys pakai kemeja dgn tie.
smart sgt.aku suka tgk kOrg time tu.
x kesah la walaupOn kOrg
benci aku ade kat situ mase tu pOn.
sbb aku tau. xramai bOys dlm
kelas aku senang dgn perangai aku.
sbb aku suka cari pasal.kaki memberOntak.
aku sedar tp aku buat2 x sedar sbb aku syg kwn2 pOmpuan aku.
aku x kesah kalau lelaki dlm kelas aku tu benci aku pOn.
sbb aku dtg sana nak belajar.

lepas habis jamuan tu aku mcm rase tenang sikit.
sebab kire dah isytihar aku x bergadOh lg dgn die.
rase rindu tu dtg balik.
perdamaian tu buat aku mengharap.
salah aku.sepatOtnye aku x rase mcm tu.
x layak pOn.
ye lah.aku nie status dibenci dlm hati dia.
hahahaha.perempuan.
lg2 time tu aku muda la jugak ahn.
ape la yg aku pikir.
laki mane je yg aku jumpe.
selaen dr dlm skOlah asrama tu jugak.
memang sah lah aku x pandang Org laen.
walaupOn mase tu ramai kwn2 aku yg
buat pengakuan suka kat dia.
tapi mampu ke aku nak mengaku?
dengan kOndisi mcm tu?

mase tu berat aku makin naek.
aku memang rase Obesiti dah time tu.
tapi nk buat cmner kn.
dOk asrama memang kuat lapar.
siyes x tipu.
kuat tidO + kuat makan.
aku rase saper2 yg pernah dOk hOstel
akn alami mcm yg aku pernah rase dlu.
itulah alam persekOlahan aku hingga penghujung tingkatan 4.
sebuah cinta mengarOt pasal aku.


No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::