Sunday, April 25

Ahad yang tenang_**

hari nie ade satu perasaan tenang dalam diri aku.
sebab aku bangun awl cikit hari ni? erh?
awal ke? mengikut zOn waktu hidup aku.
kira awal la kOl 11.30.
ape2 la anak dare bgun lmbt ke?
x bagOs ke.dah tu jadual aku.
let it be.
at least x seterOk b4 ni.
kalo x sebelom ni.
aku rase badmOod.
mcm pening.
sbb aku rase siang tu kejap sgt.
nmpak malam je.
jadi hari ni adelah siang yg agk panjang bg aku.
makan tengah hari.
watever~

hari ni aktiviti x byk.
aku x buat ape2 yg mendatangkan faedah.
sO.
xde stOry.
cumer satu bnde aku jumpe kat fesbuk hari ni.
ade muke mamat nk kena blasah.
sebab2 nk kena belasah? dia dah tipu banyak pompuan.
jadi..
aku x masOk campOe lah.
sbb aku x knl beliau.
sO.

chiaOo~

2 comments :

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::