Sunday, April 18

kenangan waktu nak eXam_**







aku masih belom tido....
bukan satu perkara yang aneh....
ni adelah normal dalam kehidupan seOrang mangkok yang berjaya...
hahahahaha (gelak versi jahat)







aku juz nk letak gamba lah....
x ngantok..xtau nak buat ape...

macam2 dalam gamba ni kan....
sume ngan kawan2...waktu lepak2 same...
kuar malam2...
berembum...
merempit...
ade siap kena tahan ngan polis....
seb bek aku x amek gamba ngan polis tu....











sejak nak exam hari tu...aku slalu maen game...

yela...mule2 kat U Mall...men daytOna...
mase kuar date ngan Hanis dia ajk aku main....
lame2 gian lak....

pastu aku try kat SkuPa lak ( Skudai Parade ) ..
perghh..lagi maju....
bertambah gian.....

dok la aku ulang alik pegi skupa...layan daytona....
Hanis lak layan basketball...

berhabes...walaupon ngah sengkek hujung sem....
tapi..tu la...
antara da best memory ever~

memang gila...sebab waktu nak dekat exam tu la waktu aku enjOy gila...
sbb tu la aku kate aku jawab exam sempOi...
sebab aku ngah mode enjoy...hahaha!!
pOwer arh aku!!!
rezult komperm 'gempak gila'
kahkahkah!!!

tO may pwen...yg kaki enjOy...
have fun , enjOy campus lyfe!!!
inilah student style....
kikiki~

ChiaOoo~

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa