Tuesday, April 27

ape tah_**

sebenarnye aku baru je tengOk citer cOnfessiOn Of a shOpahOlic.
best.aku suke citer tu sbb ade pengajaran.lagi2 utk Org cm aku.tp aku nk ckp siyes weh aku bukan cmtu.xde arh berutang sana sini.semate mate nak beli baju.gila lah.mmg hOlic giler arh tu.
aku juge bukanlah alcOhOlic.x penah sentuh ag.tapi aku x jamin aku xkn sentuh.cume mintak jauh la kan.ape yang hendak aku bebelkan disini hanyelah? tiada ape2.
cumer ade la satu pompuan kat fesbuk ni.dia mesej aku.bahase inggeris la kan.
dia tanye aku suke menatang ke? aku pon speaking rxkn nk ckp BM.dia mane paham.dia bukan melayu la.bukan cina ke india ke.jd kne la speaking.aku xpenah gtau kOt.BI aku b4 nie dpt C+.oyeah! pastuh sOh aku speaking.asam dia. aku pOn tibai je la.ckp la aku suke menatang gak.rupe2nye dia veterinar.adOy.cm xnk layan jer.sbb segan sgt bahase inggeris aku hancOs.bersepai! tp ntah la.aku pOn peduli ape.bukan dia jumpe aku pOn.sO.tibai je la.janji aku reply.kang kate aku sOmbOnk lak.ape ag aku nk stOry ni?
ntah la.td tm datang tukar tepOn yg rOsak tu.
adeyh arh.seksa + malang betol aku ngn tm ni.
k la.ChiaOo~

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::