Wednesday, April 28

enTri pAgi Khamis_**

walopOn aku dah penat gila ni.aku tetap nk menepek kat entri pink nih.
pinky kan aku? tu la..dlu skek la aku kutok warne pink.machO r kOnOn aku suke warne biru.
skali hamek kO! dunia aku dijangkiti pink..pink..pink!!!! tapi warne biru tetap tidak terabai.

rutin hari ini.__
semalam aku menangis =( .sebab ape? rahsia je la.kOrg bukan kesah pOn.
mate aku bengkak2! pastu skejap je aku dah membuta.siot je.ngantOk gila.
tetibe mak aku kejOt.aku hengat da petang.aku pOn menOnOng je r kuar.
skali. Org telekOm dtg.kesian mak aku.dia dah nk pegi ngaji,nmpak van telekOm nk gi umah aku terOs mak aku patah balik.maklOm la.aku ni anak yg x leh harap sangat.tdO mmg x hengat dunie.
rupe2nye Org telekOm nk check line. hOhOhO.
hari2 Org telekOm dtg umah aku. aku pon sambOng membute. smpai petang.
cheht! ape nak jadi ank dare sekOr neh. memalukan diri.tapi ske aty aku ah kn.aku jujur.
sape yg nak kawen ngn aku kena la terime perangai huduh aku nie.
tp aku bOleyh berubah.jgn risau.nanti bOleh kaw tim same aku eh.
pastuh kan.
ade ag mak aku kejOt.mmg da petang la.
datang ag la Org streamyx lak.nk pasang wifi.
ahakz! suker2! gedik plak minah nie...
lae gak r..sejam lebeyh.sian mamat tuh.name Azhar.
mak aku siap buatkan air sirap ag.sbb lame giler dia wat keje.
last2 bOleh pOn.sbb hari tu dia dtg pasang tp tersangkut.sbb ade masalah line.
Finally!
hari ini. saat ini, disini, aku menulis blOg aku dengan menggunakan wifi streamyx buat pertama kalinya!!! yyeaaaaaaaaahhh!!!
tapi kan? aku konpius lagi ni.
kadang2 aku cOnnect tu. dia lOcal Only.
xde intenet.cheht! mmg mendatangkan kemarahan yg berbakul.
pastu discOnnect.aku wat ulang2.
tetibe cm beskut merry. ade plak intenet.line umah aku x stabel kah?
mcm tuan dia ni kOt.miakakakaka~
eit.jgn gelak.aku je bleh gelak.
huahuahua~
tapi kalau dah On9 tu x putus plak.ske aty je line ni ehk.memperkOtak kasutkan aku.
cheyh2!

tadi kan.
aku tgk la 30 days Of night.
kat cinemax, AstrO.
haaa.mushykil biler aku ade beli dvd dia tapi x penah tgk.last2 aku tgk kat tv gak.
haram betOl la aku nie.gred A punyer membazir.
besh wOo citer tuh.saspen.aku pOn yg berjage sOrg2 nie takOt2 gak nk pegi jamban.
cuak tetibe kalau vampire gayut2 serang aku ke.wOaaa..mcm2 aku pikir.kristel, kuceng kesayangan aku tu plak kat blek mak aku.woaaa.tatOt2!

biler tah netbOok aku nak dpt.
aku amek pakej streamyx utk student yg dpt free netbOok tu.
bile erk dia nak anta netbOok aku.jgn x jadi dah la.
maOnye aku geget pekerja TM.kureng2 pOn aku bakar TM ngan pure2 jadi Org giler.
wahkakaka~ rancangan nak hebat jer.

ari ni banyak jugak aku bebel.
bebelan Cik MangkOk Chenta.
kOrg bace je la ye.jangan buat bunyik aneh2.
aku bukan dengar pOn.nk kutOk pOn jgn kasi aku dengar.
gi kutOk jaOh2.kOrg kutOk aku.aku kutOk kOrg blek.
ade brani??!! haaaaaa~ taO pOn.
aku dah mereng2 ayam nie.
kang saket sawan ayam lak x ckOp tidOw.
jadi dengan rasminye aku maO Out.
bOleyh~?

aih.x sangke aku bOleh lagi tulis blOg.
bersyukur aku pade Allah sebab bagi aku peluang utk merase nikmat dunia.
aku selalu je lupe diri.
aih.aku memang hambe yang lemah.kadang2 cakap ikOt sedap mulOt je.
x pikir pOn akhirat ape dOse sumer tu.
aku memerlukan mase utk muhasabah diri.
jadi.dOalah supaye aku cepat insaf.sebab dunia kite ni dah kat akhir zaman kan.
memang gerun biler ingatkan.haih.insaflah Ain!! awk tu pahale pOn x banyak mane.tau buat dOse je!!
marilah kawan2 kite perbaiki diri kepada yang lebih baik.
aku nak nasehat Org pON x bOleh sgt.
sbb diri aku sniri pOn mcm kapal yg dan nak tenggelam.

jadi.
selamat malam ye kawan2!
eip.
salah.!!selamat pagi!!
mish u olz!!!
daaaaa~
ChiaOo~


No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa