Tuesday, April 6

FrusT!

cam hampeh.....dapat kuota KTC tapi x boley pilih bilik...
adoi2...
apekah?
patot aku x mintak kuota pon on9 je...
ade banyak je bilik single....
kwn2 aku yg on9 pon dpt bilik single...
sengal2!
xtahan aku....
sakit aty je....

kalau dapat single xper gak..
ni x tentu lagi..
apekah?
permainan apekah ini...
aku x leh fokus stdy nie pikir bilik mane? kolej ape? rumet sape?
apesal x buat awal2 ari tu?
x leh nak salahkan pihak atasan pulak...
bukan keje aku pown...
tapi aku kuchiwa...rase hati sangat gundah...adoi2.....

Aku nak bilik single sem depaaaaannnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
da 2 taOn aku mengharap!!!!!!!
FruSt!!! Frust!!! fRusTated!!!!!

maO pegi merOnggeng~

CHiaOOo~

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa