Thursday, April 22

Sebuah cerita Lama_Part 4_**

malangnyer cite aku xder la setenang tu.
banyak lak krisis yg jadi buat aku makin serabOt.
cumer.mase tu bnde tu bukan masalah besar bg aku.
sbb masalah aku mase tu hanye belajar.
cmner nk kekalkan ranking dan phm ape yg cikgu ajr.
aku memang skema.hadoi.

permulaan tingkatan 5 serOnOk.
lepas cuti banyak citer nk stOry kt kwn2.
kOrg pOn rase yg same mase skOlah dlu kn?
naik skOlah mmg bising.mulut x tutup2.
blOk aspuri tu dah mcm lalat.(cikgu yg ckp)
bising je.da lite Off pOn still berbunyi.
kdg2 tu siap cikgu sOund lg sbb bising sgt.

mase tu.kedudukan kelas aku x berubah.
sbb kelas aliran aku ade sebuah je.
aisshhh..segan pulak nak sambung stOry neh.
then. mase tu aku excited dpt masok kelas.
chOp tmpat duduk.chOp locker letak buku.
semangat sgt.
aku sggup x pegi sarapan sbb nk chOp sumer tu.
mcm budak kecik je.
mase tu **** pOn ader ngn aku.
tp akulah sampai 1st dlm kelas.
hihihi.skema betOl.x thn aku.

malang mmg suke kat aku kalau bab2 cinta ni.
mase tu.aku nak isi buku dlm locker.
tetibe buku aku dah ade kat ats locker.
siOt je kn.aku bukak locker sbb aku ade kunci dia.
alar.kunci yg aku dah chOp dgn semangat tu.
tgk2 ade buku Org laen dlm tu.
buku saper? buku dia.
ye lah.dia lah.
pelik.tp xpe.aku plak alih buku dia.
aku letak buku aku.
mcm tu je la sampai 3,4 kali.
last2 aku bengang lah.sbb aku ni mmg cepat panas sket.
tapi aku cepat sejuk jugak dulu.
ade la plak budak laki kelas aku tu ckp.
tu locker dia.jgn kacau.
aih.mmg lagi panas.aku ase nak nanges sgt.
pasal ape? aku pOn x tau.sbb aku rase mcm ditindas kOt?
marah jugak psl dia x gentleman lgsung!
tp dulu aku mmg suke nanges.skrg ni makin susah nk nanges.
sbb dulu aku dah penat nanges.dulu aku senang sgt nk keluar air mate.
skrg? dah mcm xde perasaan pOn ade.jrg.
jadi mase tu mule la aku rase nak berperang.
aku dah x pikir ape perasaan aku kat dia.
sbb mase tu aku marah sgt.
tapi marah aku mase tu lbh pade budak laki kls aku.
sbb back up dia.
naseb baek ade kwn aku jugak yg back up aku.
dan mase tu la tebiat lame aku keluar.
mulut aku memang panas.siap nanges2 lagi sambil maki hamun.
tah ape yg aku geram mase tu aku pOn x igt.
tp marah aku mmg lebih pade lelaki yg sebOk back up dia.
sbb dia x bising sgt pOn.kwn dia yg lbh2.
tp dia la jugak yg kne maki ngn aku.
jadi.jelas.
permulaan pergadOhan dan pengakhiran perasaan aku pd dia.

lame2 pastu aku pOn tenang.
ni lah pOmpuan.hal kecik pOn aku besarkan.
hahahaha__
klakar? mmg klakar.
bnde tu buat dia makin benci tahap maksimum kat aku.
kenape aku ckp cmtu?
sebab selame setahun lepas tu pOn aku x pernah tegOr dia.
dia apetah lagi la nk tegOr aku.
dah paham kn?
bukan stakat dia.
budak laki kelas aku pOn mcm dah benci sgt kat aku.

malang kan aku dengan laki?
adelah insan2 penyabar yg sanggup kwn ngan aku.
dlm 3,4 Org.
ikhlas ke mereka? itu aku x pasti.
tapi mase tu aku dah cukup gembira.
ade lg yg sudi jd kwn aku.
dgn perangai aku tu.
aku bOleh phm kalO ade yg kutuk blakang aku.






2 comments:

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa