Tuesday, April 6

Jiwa rase kacaU_**

hari ni moOd ku x berape baik...
kadang2 aku terpikir....
manusia ni selalu je mempergunakan org lain..
untuk tujuan sendiri....kdg2 jugak..kite akn rase dipergunakan...kite sedar tapi kite x kesah...

kawan aku pernah ckp satu ayat ni..aku igt lagi...
biarlah aku ni jadi lilin, bakar diri utk terangkan org lain....
sadis jugak....

tapi nak buat mcm mane...memang itu la hakikatnye...mOod aku x berape ok...
sO...kali ni entri nie macam sadis la cikit kan....

tapi aku x nafikan aku pon pernah je mempergunakan org tapi lepas tu rase bersalah jugak..
ntah la...aku pon x paham ape aku ckp...

aku teringin nak ade org betol2 syg aku kan...aku bersyukur sangat ade family yang sayang aku..ambil berat pasal aku...agaknye kalau aku ade suami nanti, dia akn sayang aku sangat2 x??
eissh..apesal la sadis je nie...hahaha...biase la..perempuan..mOody cikit....

dah final exam..aku rase kejap sangat....dah la sem ni aku malas gila...xtau la rezult aku cmner nanti....aku pasrah je....sem ni memang rase kejap jer...banyak main2...bile la aku nak berubah....
aku dapat kuota dok kat KTC x agknye? aku pon x check....
ntah lah....

okey la...
ChiaOoo~

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::