Friday, April 30

budOk hiLang??_**

aku ta bley tido...aku ta bley tido...aku ta bley tido..
watdehek???!!!

kenape aku try cube test tidow ta bley2 niy.dOl lah.
aku nak tido Tuhan da tarik nikmat tidO aku.sebab terlampau OverdOse tidoO petang ah ni.
eeeee.nyampahnye aku bile ta bleyh tidO.sbb aku paling suke tidO.
watdehek? dem lah!

cet.aku tatau nk ckp ape da.sbb aku xde stOry nak kasi u ol tau.
aish.apekah?
aku nak menceceh kat cni cm Org makan esctasy.aku ta reti eja la plak ecstasy a.k.a pil khayal.leh bgtau cmne eja dia? da mabOk da aku ni.mkn pOtatO kOl 5 pg.tu je yg aku capai dlm blek aku.

jap2.aku ade nak kOngsi ni.pasal budak ilang.aku pOn x sure lah.aku jumpe mnde alah ni dlm tagged aku.aku tOlOng cket lah ahn.


ahah!watdehek!?

ni lah.aku pOn x paham.dia hilang sbb ape pOn aku tatau.u ol tolOng la kalO jumpe tu habaq mai na.eh.eh.jgn gtau aku.cite kat pak cik pOlis la.aku lOm ase nk jd penyiasat percOma ag la.
aku suke je siasat2 sumer ni.dr kecik smpai besO tOng ni pOn aku suke cOnan kn.tp hakikatnye minat jexder la nk jadi pOn cm cOnan.da cm tahap genius ape sume tu kn.

jd sape2 ade dengO nampak kenal tulun2 ye makcik2 pakcik2 adek2 abg2 akak2.
saper2 la yg dtg mlawat blOg ngOk ngek aku neyh.ape tah aku letak dlm nie.menceceh je kije.
kalO aku ade laki mmg caer ah taik telinge dia dengOr aku cakap kn.


No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::