Tuesday, April 20

Sebuah cerita Lama_Part 2_**

seterusnye...
aku pOn lepak2 sebab x banyak cikgu yang masuk..
skOLah baru start kan..paham2 je la..
bebudak pulak sume bising..berbOrak jer...
aku toLeh belakang..eh..budak yg aku suka tu lah!
rupenye dia kat belakang aku..

begitulah....
macam2 benda jadi antara kitOrg lepas tu..
byk aku nak citer dan aku x citer sgt sbb aku pOn x hengat.
kadang2 dia mntak gula2 aku.
pastu buang sampah gula2 dalam beg aku.
kadang2 dia curi gula2 dlm beg aku.
perangai dia yang slumber tu mmg buat aku suka.
lebih tepat mase tu aku dah jatuh cinta.
tapi mcm mane nk ckp eh?
aku ni jenis egO. aku xkn tunjuk.
memang malang jugak bila ramai sebenarnye pOmpuan yg ushar dia.
lg2 budak kelas aku jugak.
jadi memang aku xde peluang lah..

peluang dtg bila cikgu xder,
aku slalu tOleh belakang kacau dia.
malangnye dia x suka aku buat mcm tu.
aku kacau dia study.
jadi dia slalu gelarkan aku mcm2.
kdg2 aku bOleh la terima.
tapi lame2 mcm x suka dia buat mcm tu sbb ye lah.
name pOn aku suka dia.tp dia kutuk aku.nmpak la mcm dia x suka aku.
jatuh la standard aku kan.
jadi lame2 aku marah.kdg2 aku jadi benci + sedih.aku sniri x tau cmner nk bayang kan perasaan mase tu.suka tapi benci.
jadi kitOrang pon renggang.




p/s: ade pulak cicak berOmen kat belakang almari aku.terkejut je.

2 comments :

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::