Wednesday, June 30

mangkOk dan sebuah CeriteRa bOla_**


aku menghadapi masalah tidak bOleh tidO hampir setiap malam..
sebabnya??
jelas......dah memang tu rutin harian aku..
memang padan muke kau la kalo x leh tidO..!!
sape suruh bangun lambat hari2...!!!!
[cicak kat syiling umah aku pOn menjerit]
cicak tu lah yg berOmen setiap malam dan mengeluarkan bunyi aneh2..
lepas tu dia berak ats katil aku yg lawa + wangi tu..kureng asam!!

I Hate U!!

cicak jugak la yg berak kat atas kepala aku mase aku stOp mkn kat warung, mase tu kat rOmpin..!!
bOleh taik cicak tu gOlek2 dr atas kepale aku pastu jatuh atas meja..
watdehek!! aku f**k cicak!
kan da termencarOt..
Oke..kembali mnjadi pOmpuan ayu...

berbalik pade tOpik asal setelah menyimpang...
bile aku suda TIDAK boleh tidO pade waktu tengah malam..
maka aku tgk bOla..Oke??

hakikatnye...
percaye la..aku tatau pOn Org tu main bagus ke x...
aku tau kalO dia gOl je..ha...da bagus la tu..
chumel2 bile anda berjaye menjaringkan gOl..
haa..lebih kurang cmtu la..mmg x paham..

sejak beberape hari yg lepas..
aku tgk demam bOla melanda..
aku pOn cube la menjinakkan diri dengan bOla..
tetibe mcm minat la plak ahn.. <-- baru rase nak minat bOla..KUNO sket

pastu aku pOn..
menjadi penyOkOng setia ARGENTINA..!!
ehehe...lantak kOrg la nk kutuk team aku ke ape..
[aku sukung sbb 4 tahun lepas ayah aku belikan jersey Argentina]
sampai skang aku x pakai2 jersey tu..rugi kan..
peduli hape..sO..skarang aku minat la....
gO.....argentina!! i Lap U abg messi!!
sebenanye abg messi pOn aku tatau yg mane..
hwahahaha..kwn2 aku gilakan dia...
sO...just fOlO the flOw!!

yg best bile ayh aku siap prepare tilam depan TV..
bile aku kuar bilik kOl 2 pagi..
ayh aku da tdO luar..
tapi bile aku bukak tv tgk bOla..
last2 aku yg semangat tgk bOla..ayh aku siap berdengkur..
bile aku jerit gOll!!!! baru ayh aku bangun terkejut..sape gOl..sape gOl?? ahakz!

yap..
ayah aku yg berumOr 63 tahun tapi semangat bOla beliau kuat!!

ayh aku penah ckp...sambil mamai2 mase tdo kat depan tv :
"pompuan brazil lawa2"
err.....mungkin lah...
ade cam nak gelak gak mase tu...


sO...selain argentina..aku memberi sOkOngan padu pade brazil..
semOge Brazil dan Argentina bertemu...
teringin nak tgk dOrg fight...
lalalala~ we'll see....

ChiaOoo~




9 comments:

  1. hadoi..nape la sye tak leh nak minat bola nih? hahaha..tetap ayu walaupon ganaz okeh..hehe

    ReplyDelete
  2. hahahakz....
    cik aida...
    nampaknye kne amek feel lbh cket la mase tgk bola tu...baru leh minat...
    <---susah giler nak minat bola setelah 21 tahun hidup..bru skunk dpt minat...

    ReplyDelete
  3. kita minat Joachim Loew, harap-harap Germany menang! Heheh :D

    ReplyDelete
  4. hai salam kenal sis comel
    =]
    sy sokong argentina jugak
    tevez pun terer maen bola

    *nanti suh cicakman bersihkan blk taik cicak tu yer
    hehehe
    =D

    ENTRI TERBARU : pelakon winter sonata meninggal dunia

    ReplyDelete
  5. hahaha...adoi..aida tak leh nak minat bola kut..kuage akak sumenye kaki bangku...hakhakhak..teringin gak nak men bola-bola ni sume..tapi kekurangan inci la plak nye ni..tu pasal..mase sesi pemilihan dah terkeluar dari senarai awal2 lagik...hahaa

    ReplyDelete
  6. syahira : huhuhu....yess2..ade geng..hik3...
    haihh..ni kwn2 cicakman la berak rate2 ni...

    cik aida : hihihi....mne tau nnt akak dpt suami yg minat bola gile2 ke..hehe.leh le tumpang skaki ngn suami..
    =)

    ReplyDelete
  7. lawa jersey! hehe

    nana sokong brazil!! hehehe

    ReplyDelete
  8. jersey 4 taon lepas je nana..hehehe....
    yeaahh!! gO2 argentina...kih3..

    ReplyDelete
  9. btol!
    pompuan brazil mmg lawa2.
    kalo diri neh lelaki,da lame g brazil carik bini.wakakaka

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa