Thursday, June 3

mAngkOk dan kek²nyer_**

PssSSt!!

siler perhatikan...
ape yg anda dapati???
adekah kek ini nampak menarik..ataupOn..err..err..yg 1 nie ade mcm hangus sket la...
yg laen2 Ok..jgn risO derrr...!!

ahah! ini lah kek yg aku buat..ehem2!
pembetulan...
aku tOlOng buat 1 kek je..lagi 3 kek mak aku buat...
sambil2 tu aku belajar la kan..
miahahaha..aku ade bakat jd cheF gak.. <-- ayat giler kuase
ini dinamakan kek bahulu..
senang sgt buat dia...

ni kek first..mak aku yg buat ek..ni bukan kek yg aku buat...uhuk3!


ni 2nd kek..mak aku buat jugak....lazat x? eyt2...


ni kek ke 3..hik3...mak aku buat jugak...


mane kek yg aku buat? ?? ??
ngah bakar la dOe..xde gambar ek..harap maklOm ye..
3 kek nie utk bg pade sepupu aku...
6hb ni beliau akn berkahwin..
sO..adat la kan..tOlOng2 la sedekah kan kuih ke, kek ke, kerepek ke, karipap ke...
ape2 la yg mampu...xder la dtg berlenggang je..mcm Org besar...
[ini bukan ayt mengutuk sesape eh]

kek ni pakai tepung, gula, telur, minyak dan sirap as pewarna ..senang sgt...
tapi kalO dah malas buat x jadik jugak la der...

sO...siap lah 4 biji kek bahulu..sebijik tu utk dimakan...

ChiaoOOoo~




______________________________________ooOOOoo_____________________________________




2 comments :

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::