Wednesday, June 16

rOnGgeng MangkOk_**



mwaaaaaah..mwah..mwahhh2!!!!
rindu giler babeng kat umah aku...
tiyOm2 katel ak, kuceng aku...
(ciyOm mak ayh aku nanti dOrg pelik lak)
tapi memang aku windu giler kat umah...
walOpOn baru je tinggalkan sminggu lebeyh....
ape kes???

dah macam hOmesick je...
well...gerak kerja kOnvO aku kat UTM cam tah ape2 jugak..
tapi nampak la lakaran kasar ape yg aku kne buat nanty..
dan nampaknye..bergelen masalah yang menanti aku bulan 7 nanty..
tapi bukan sal keje yg aku nak kasi tayang...

walOpOn aku x brape nak ade duit, pOket dah kering sangkak nie...
enjOy tetap perlu!



memang muke aku je la agaknye yang aku amek...
nampak x akak yg interprem baru kuar jamban kat belakang aku tuh?? ni memang dalam jamban ni...slekeyh gak..peduli ape haku kn....
hahahak..ngah tggu cab....
ladies jugak aku ngan farah nie...aisshh..dlm ni farah ag comey dari aku...
ni pakai camera meni...hOhOhO....



mase nie hari ahad...kitOrg pOn dalam bilik blur jugak kn...
tatau nak wat ape..
ye la..
sebab keje slalunye bOleh jalan time Office hOur...
sO..sabtu ahad mati kutu la dalam bilik....tv pOn xder..

jadi, walOpOn kekeringan wang tunai, kami tetap menghepikan diri..walau ape care pOwn..
walO aku terpakse tahan napsu, tgk mcm2....nk beli xde dwet!
arggghhhh!!! seksa jugak!

_nanti aku bebel ag keyh_
ChiaOo..

4 comments:

  1. hehe. happeningnyer. walaupun broke. enjoy tetap perlu. wee~

    ReplyDelete
  2. haah..ni memang tahap papa kedana jugak la....
    huhuhu~

    ReplyDelete
  3. adooyy....malangnyer....
    napsu shopaholic tu jerit2 nak beli...
    seb bek xde kad kedit..kalo x...
    aisshhh~

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa