Tuesday, June 22

ANASTASIA : kartun nie besh gila_**


aku baru lepas layan cite ANASTASIA...
Ouh..memang tOuching habess....
aku ade mcm nak nanges tapi air mate x kuar2...
pesal x kuar? ntah ah..sal aku pikir tu citer je..watpe nak nanges...
[padehal baru bgun tdO terOs tgk mOvie kat lappy..cmne nk nanges]

semangat aww..
aku dari malam td biar je lappy aku ON..[wisau gak lappy aku keje OverdOse nnt]
sebab aku tggu cik ARES download cite Anastasia tu..
b4 nie aku dOnlOd da..skali bukak2..adeyh la..bahase spanish ke ape tah la..
ta paham aku...terpakse la aku dOnlOd smule..
tu yg smangat bgun2 tdO, trOs tgk...
sesengal jugak aku nie..

tapi cite tu mmg best la...
tp cm ade la ketidakpuashatian sket..
sket je..x byk pOn..
Overall..mmg best....!! caye ar wa cakap lu!

sipnOsis : cite ni sal sOrg budak keturunan raja:- Anastasia yg tertinggal mase lari dari sumpahan Rasputin yg jahat..then dia tggal kat rumah ank yatim..pas keluar je..dia nk cari family dia..klu nye just rantai yg nenek dia bg dlu tapi dia x igt pOn yg dia ni keturunan raja sbb mase tu dia kecik lagi..then..dia jumpe ngan Dimitri..Org yg semangat nak cari keturunan terakhir diraja tu..utk dapatkan wang ganjaran...

nak tau lebeyh2..tgk la sniri cite dia..muahaha~


aku siap tgk sambil makan cOkelat cadbury yg caer...
[caer pasal peti ais rumah aku rOsak..ngah hantar repair]

biler pikir2..
citer nie ade cam same name ngan ANASTASIA_ANN..
ann?? haa...adekah dia curik name kO??

_____________________________________________________________________________________






satu citer di dimensi lain...

cun x beg nie??
ni kire beg Ori la...kulit..luar dalam cun..
tp nie mcm barang2 keluaran diOrg yg dirijek..
sbb x menepati penilaian..
harge pOwn cantek jugak..RM250++
kalO rase nk pakai beg mahal..bOle la beli kat spupu aku.. <-- dealer
yg harge RM1000++ pOn ader..macam2 jename pOn ader..
depends la ahn...
aku amek yg murah2 jer la..
x mampu..sOb3...nie je yg mampu..



5 comments:

  1. macam best je ceriter.. bagi link downlod..:P

    ReplyDelete
  2. huu..tatau la..ares yg donlod kan..tatau lak link dia ape..huhuhu

    nk coach? miakaka..aku x sure ade ke x jename tu..kih3..mcm ade...

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa