Thursday, June 3

contest anda PHOTOGENIC?

__________________________________________________________________

aku pOwn tatau la nape aku jOin mende alah ni..agaknyer dah xde keje lain kOwt...pastu lak di tag FBI...FBI..nape ko tag aku???!! oOoo...ko ase aku potogedik ea...lalalala~

aku ni xde la potogenik..tapi aku bOle la bergambar..syukur la ngan ape yg ade, ye x...bg aku, aku dah rase fizikal sempurna, bersyukur..lantak kOwg la nak kutOk aku ke ape kn..janji..aku rOck and rOll..!!! ade hidung, mate, telinge...yg nOrmal la..huhuhu~


tAg dari mangkOk:



syarat contest (copied from original site):

1.terbuka kepada semua peringkat umur.
aku mude ag..muakakaka!


2.gambar anda seorang ! kalo ade org laen,saye REJECT, :p muahahaha !!
seOrang la tu..penoh satu gamba muke aku..org len x muat da..

3.gambar anda mestilar sePHOTOGENIC yg mugkin,nampakkn'umph~'nya .. hee :p , xkesah ber"edit ke tidak" yg penting 'umph~'nya saye nak tgk !! hihi :P
ummpphh....sbb da kne edit...wakakaka~

4.hanya sekeping gmabar sahaja d benarkn ok ?? kalo pakwe nak join,tunggu next contest yeah .. :)
xde pakwe pon...lalalala~

5.mestilah menjadi follower YEYEN aka IZYAN IZZATY
dah2 da jd da....

6.sediakn entry khas untuk contest ni dan tag minimum 3org .
[org2 yg d tag mesti tau ok ?? kalo x , saye SAMAN ! haha :P]
ni la entri dia..sewit2!

7.letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar saya d BLOG anda ok ?? :)
letak kat belog je erk..

8.tarikh tutp contest ini ialah 30 JUNE 2010 , bile dah tamat contest,saye akn announce kn ape hadiahnyer..jengjengjeng~!! mari akak abg adik ibu bapa join contest saye !! :) hadiahnyer mmg best,kalo saye anjurkn mmg best .. hihihi :p
hOo..ok2...tenkiuk2!


____________________________________________________________________________________


8 comments:

  1. eks..baek puan[lalala]..dah roger..er..so maknenye..kne join jgk ke cmne?>.<*

    ReplyDelete
  2. errmm....nampaknye..anda golongan wajib join..hik3...

    ReplyDelete
  3. wah2...potogenit2...
    laki boleh jadi potogenit ker?

    ReplyDelete
  4. oh tdk!!!..klo x nk join leh..he4..(smbil wt muker kesian)

    ReplyDelete
  5. [terkesima sekejap]..
    owh ok..[lmbt pick-up]..
    kantoi ah aku pasni..
    neway..akhirnye aku terjoin jugak..haha..
    bisa diatur..hehe..[mane aku nak cari yg genic2>.<]

    ReplyDelete
  6. pain : muke kesian anda tidak dilayan..ahahaha..ala..juin je la..kih3...

    salju : laki?? buleh3..nak transform ala2 korean pon buleh je..kikkikiki

    hyper : derr...semangat la nak join nih..miakakaka!! aku sayang ko sbb join..lalalala~

    ReplyDelete
  7. muka saya tak potogenik..tak boleh nak join hehehe..tapi muka awak ada ciri2 potogenik

    ReplyDelete
  8. xde la...kne try 10x kot bru potogenik..lalalala~

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa