Monday, June 7

keHidUpan Di UTM_**

sajer letak..chumell x???


ahakz!
aku curik mase edit belOg aku..
ade kat HEP UTM nie..
semangat....lalalala~
On9 curik2 kat bilik MPP..

aku pOn x tau la keje aku nie cmner..
Encik Ishak nampaknyer selalu bz...
mengapekah?
itu sangat menyusahkan aku..


serOnOk gak jmpe kawan2...
sebab dah sekian lame aku kat umah,..
kebOsanan..
nak tgk wayang..
tp ngah berjimat..


kOrg tau?
ahah..
sgt lawak la kat cni..
aku yg dulu bOrOs terpakse berjimat cm nak mampOs..
makan sehari sekali jer..
air pOn kena saving2..
setiap sen aku kne berkire..
kalO dulu..xper la...
x kesah pOn 40 sen, 50 sen tu..

nampaknye aku kne banyak belajar lagi...
pasal kehidupan..
=)

kawan2 pOn byk tOlOng aku ..
utk keje aku yg aku mmg xde pengalaman langsung..
Oke...
GTG..

ChiaOoo~

6 comments:

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa