Thursday, June 3

jOm baLik UTM!! [pura² serOnOk]_**



Urghhh....!!! malasnyer....
aku kena gak balik UTM..
nak siapkan prOpOsal utk fOrum mase kOnvO nanti..
nak bincang ngan Enchek Ishak lagi...
aku bukan ape..aku x penah buat mnde2 alah nie...
suppOse aku bukan under aktiviti..aiyaaaak!!
nie sumer budak aneh tu la punyer pasal....
sker pakai baju pelik2...perangai pOn pelik...
x pasal2 aku tersumbat kat aktiviti..
kan dah dpt keje yg pelik2 nie...

tp xper la kan..pengalaman ni...
bile lagi nak blaja...
sO...stOp it Aien...
kO buleh buat!
OOyeah2!

naseb baek la ketua unit ni pOn byk gak tOlOng..
harap2 la ramai dpt tOlOng aku pasni..
maklum la..
baru lagi kan dalam jOin kOnvO nie..
aku pOn baru je siap edit prOpOsal kasar utk fOrum tu..
naseb la x susah..sbb kebetulan cOntOh prOpOsal yg dia bg tu pOn prOpOsal utk fOrum.
nanti kne la bincang ngan Encik Ishak kat UTM tu..bahagian HEP..

aih..ngan xde duit nie..ngan kenduri nie..
kalO ade duit, xde kenduri, aku rase aku da fOlO azpa balik UTM semalam..
ekcelli bOsan gak dOk umah..bek aku balik UTM..
nanti bOle balik umah smule kn..
ade kwn2 aku kat UTM..td aku kOl Hanis SEP pOwn..
dia ngah sedap2 merOnggeng..smlm tgk midnyte muvie ngan Azpa..
Lagenda Budak Setan..argghhh!!! jelesnye aku!!!!

sO..Oke..tetibe xde mud..sbb jelesh..ChiaOOo..! =(




4 comments :

  1. kamu sedang ditag okay.
    chenta kaseh bermangkok mangkok

    ReplyDelete
  2. urrkkkk???
    sape tag aku??
    tag tu ape weh????
    O_o

    ReplyDelete
  3. oit ain..klo balik utm awl hostel kne byr sewa ker..ker leh duk free..he4

    ReplyDelete
  4. errm..asenye dok free kot under dak konvo..hehehe~

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::