Saturday, June 26

'THE MOST' CONTEST !

- pihak penganjur -


nie cam serabai sket..mase prepare nak study kOt x silap aku..lame gak da gamba nie..
sbb dia nk gambO rambOt ehk..haa..rambOt je la tu..

yg nie cm prOper sket..sbb aku tggu teksi tapi hujan..muke cm tenang ehk..padehal gabra teksi x sampai2 ag..takOt tertinggal bas..

aih....dia kate maksimum 2 gamba..aku bg je la ape2 gambO nie..senang...walOpOn ntah ape2..
mmg tu le keje aku..perasan amek gambO sniri..sO..byk gak la gambO..mmg aku letak je..
Oleh kerana aku nie On Off..dua2 lah aku letak...abes citer..tp aku ase aku ag sesuai pakai tudung..tah la...


::THE RULEZ::
1. Contest ni terbahagi kepada dua bahagian ; untuk lelaki dan untuk wanita.
2. Kriteria yang dicari adalah :
bagi perempuan - memiliki rambut tercantik dan bagi yang bertudung, cara pemakaian tudung yang paling cantik.
bagi lelaki - memiliki rambut yang terhebat ! ala-ala jepun tu dia lah yang menang haha takdelah. kalau yang tak ada rambut cukup la sekadar yang sedap mata memandang hihi.
3. Be my follower. Wajib ni. Kalau tak mana nak tahu update pasal contest ni kan?
4. Letak gambar di atas tu di entry untuk contest ini.
5. Tag one person ! One only maa, tak susah pun kan? Hehe.
6. Overall, apa yang I cari adalah wanita dan lelaki yang sedap mata memandang. Judges nya adalah ex model ok. Hihihihi.
7. I tak kesah kalau you all nak edit ke apa gambar tu. Tapi usually we look for natural beauty :)
8. Gambar mesti la gambar anda seorang atau pun berdua. Ramai sangat nanti pening I. Maksimum gambar yang dipertaruhkan adalah 2 sahaja ok?
9. Starts from 26th Jun to 30th July.
[fRom Original cOpy]


kena tag One persOn ehk..jap2..aku nak tag saper yerp?
Okeh..gOt it...

i cHoose U:



anda telah ditag!


sO..dah la..saje bOsan2 petang2 ni jOin cOntest...
baru pas menOlOng ape2 yg patOt utk jiran aku bertunang..

10 comments:

  1. Ekau mmg mangkOk!!! Bhahaha... Geget bru taw =p

    ReplyDelete
  2. eheheh..teringin nak masok..tp nanti org cakap aku nie poyos plak..ngeh3,,mane shoutbox ko??? huhu..pasal komen ko 2, xper...xyah carik bf cam2 better amek jerk aku..ehehehehe..guraw jela...lalalala

    ReplyDelete
  3. haha..masok je la...xde maknenye nk tutup sume mulot org...aku x ltk la..x reti woo..huhuhu~..

    miahaha...boleh ehk..lalala~

    ReplyDelete
  4. thank you sayaaangg ! hehe nanti url untuk contest ni, u copy and paste dekat entry pasal contest tu yah? thx & btw u're pretty ! :D

    ReplyDelete
  5. mangkokkkkkkk...rindu ko..lame xmengarot kt GB same2..rindu tipah takkkk.wakkaakaa

    ReplyDelete
  6. hik3...winduuuuuuuuuu~
    lame x mencoret mancarat kat GB..da le x leyh ping belog kat GB sedey..wuuuu~

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa