Tuesday, June 1

yeAyy²! netbOok fRee dari HP!!_**

_________________________________________________________________________________
cun x? cun x? cun x?

saje jer nak tayang..
ini bukan tayangan umum..
tiada siaran ulangan Oke..
miahahahaha~


ini la hadiah dr HP..HP syg aku agknyer...watdehek??!!!
_________________________________________________________________________________


netbOOk HP mini..urgghh..kiut2...sayang kamOo!!
[siler abaikan cadar aku yg tampal2 tu yer]
_________________________________________________________________________________


netbOok nie aku bg bapak aku..biar beliau pakai..utk bace news ke..

_________________________________________________________________________________

ekcelli, aku dpt sbb aku daftar streamyx unipax la der..
kO igt percOma je Owg nk bg sng2..???!


sO..kalO anda adelah student tahun 1 dan 2 diplOma atau degree..
berminat??
sile la mendaftar di cawangan tmnet berhampiran..
ade pakej RM30 lbh, 50 lbh, 60 lbh, 70 lbh dan last RM88..
aku jugak dafta tepOn umah..bayOr RM10 sbulan..
call free sumer talian tetap, 30 sen utk bukan tetap..
dan aku dpt phOne wireless free...
errk..aku ade bakat prOmOter x??! gyahahaha!! <-- gelak cam helliOz
uhuk3.. byk gak advantage..tp jenuh gak bayar nanti..
lalalala
yg penting...
netbOok HP free!!
_________________________________________________________________________________


ChiaoOOo_


7 comments:

  1. wah....best2....mmg free n xpyh byr paper ker???
    best gLer...

    ReplyDelete
  2. pndai ko promote nnti leh r kejer ngn tm ni..sure laku unipax diorng ni..he4..

    ReplyDelete
  3. wow! greeat! tapi untuk dapat lappy free tu kena ambil pakej cmana ye... intersting la.. ;)

    MUKA CEMNI FAHRIN AHMAD BERKENAN TAK?

    ReplyDelete
  4. aren : hehe..aren..semangat aku pomot kn.. =P

    ezfezrid : yerp..just daftar jer..then nnt bill dtg..byr time bill la..cumer bulan ke 2 mhl sket..extra 50% dan bilan2 pastu same je ikot pakej..

    pain : biasak ar..hehe..aku nk apply keje ngn tm la..wakakaka

    ardinihumaira : erm..kalo gi kat tm point..juz tanye dia nk pakej unipax..then ade dia terangkan nk pakej yg kelajuan dia brape.. =)

    ReplyDelete
  5. abeh r tm..kne serang pasneyh..lalalala~

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa