Friday, June 25

MangkOk yG jaTuh ChenTa_**


mOde : undefined.

lame jugak aku On9..
menantikan dia On9..
tapi x ade..
frust jugak..
tp ape bOleh buat..
dia bukan tau..

yap..
aku fall in lOve..
xder la lOve advance..hahaha..
minat..
aku dah lame minat dia..
aih..dia tau ke x..aku pOn xtau la..
tp kemungkinan besar dia tau la..
sbb kwn aku yg mulOt tempayan tu penah gtau..
b4 nie aku mcm dpt lupakan dia la..

tp tetibe nmpak lak dia kat facebOok..
muncul lak perasaan perasan nie ni smule...
tapi aku rase dia mesty ade gurl yg dia suke..
mustahil la kalau kate dia xde chOice..xkn la dia nak minat aku nie..
ntah dtg dari pelOsOk mane la..
aku rasa ramai je yg minat dia..
and kemungkinan dia x minat aku..
ngan pesen aku yg cmnie..
On Off..gila2 x bape nak betOl..

and dia nmpak bz sgt..
jarang On9..

aku xtau la kalO2 dia da ade awek ke x..
tapi status dlm FB single..
kdg2 x leyh caye..myb dia xnk buat status ngan awek dia..
ramai je kan yg camtu..teman tapi mesra..

tp 1st2 aku nmpak and kenal dia dulu mase dia maen basketball..
kwn aku la yg tunjuk dia, citer pasal dia..
tp dia x knl aku pOn..
stat dari tu..aku slalu pandang dia dr jaOh..
kalO dia lalu tu aku nie siap tersipu malu2 ag..
[pasan je, dia pandang aku pOn x]

tapi nak wat cmner..
xkn la perigi nak cari timba..
sO..kalO dapat kawan tu pOn xper la..
stakat citer yg aku tau..
dia baik..
nak kate hensem tu..Ok la..
gOrgeOus..xde la hensem sgt2 tu..
muke mcm skema2 jugak..hahaha
kdg2 mmg aku ske pesen skema..

ape la nak jadi aku nie..
slalu je gila bayang..
kdg2 aku pikir..
kalO betOl la dia ske kat aku..
memang aku x pikir panjang..
terus je terima..
jarak jauh ke..jarak dekat ke..
mmg b4 nie aku xnk lOve stOry jarak jauh..
susah..
tp..kalO dah syg..ade kire jarak ke?'

malangnyer..
aku nie tepOk2 x berbunyik lak..
stakat kentOt je la yg lantang..
aih..sedeyhnyer la...
kdg2 ade cm nk buat muke x malu..
gi ckp kat dia aku suke dia..
tp cm x nOrmal la pulak..
nnt mst dia pikir : giler ke hape minah nie, ckp suke aku senang2 je..mst da slalu ckp kat laki cmtu..

haa..xnk la kan..

biarlah..
cinta aku tu dtg sendiri..
kalau betOl ade jodoh aku..

kadang2 aku nie je yg risau sgt..
slalu ikOt perasaan..







6 comments:

  1. hehe dulu time matrix i pun selalu usha2 footballer ni haha :P
    ye la tu babe, ada jodoh ada la :)

    btw, jom join contest i buat :)

    http://hudhudpunyablog.blogspot.com/2010/06/most-contest_26.html

    ReplyDelete
  2. sis dulu zaman skolah slalu usha sorang abg nih.. tiap2 hari balik skolah slalu tunggu dia lalu depan tmpat sis tgu bas.. sehari tak nmpak xbolehh~ hehee..

    ReplyDelete
  3. waa , i pon ade admire kat someone , tp phm2 lah kan .... i ney sape , ta layak kot . so rendam je hati i tu . ngeeh~

    ReplyDelete
  4. peweet hahahaha...
    kantoi kantoi hahaha..kompang2 ewahh ewahhh..zaman skang tak kesah perigi cari timba ke sebab semua org dh guna motor angkut air masuk tangki haha

    ReplyDelete
  5. hud2 : hahakz..footballer machO2..tp minta gtu2 je la..hik3..ngn basketballerz..

    ai sumi chan : ngeh3..penah2..ade jugak la angau cmtu dulu..tp da lupe da..hari2 nk tgk kat skulah..

    shey : hik3..xper2 ..u cun..nnt ade la yg sepadan tu..hehehe...

    hazwan : hehe..boleh ehk? kikiki..

    mijae : ko punye otak kdg2 memang boleh pakai..kasi tenang sket hati kalo bace ko nye palsapah ni...miakakaka~

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa