Saturday, July 3

eNtri bUat Yana Mohamad_**




miahahaha.....bangge jap...yana telah memprOmOt belOg aku...maceh2...
nie pOn cm ade nak kembang kempis idOng aku tahan bangge..seb bek sluar ari nie besa..kalO x, haihh...kOyak le gamaknye ye x? [bahase ape aku ckp ni?]

sO..di atas adelah belOg beliau.. <-- pekataan belOg tu bOleh kelik
skang giliran aku lak nk review sket2..
blOg dia nice..template dia ala2 gurlish sket...budak ni mmg keperempuanan...
tp aku suke dia nye name belog..
Tinta Si Gadis..
yana mohamad..anda sile jgn bangge sgt ye..hOhOhO:
budak ni ske buat2 crite2 chenta..kalO anda mahu layan perasaan jiwang besi anda..
di alu2 kan ke belOg beliau..

muahahaha....
i lOve myself..

tetibe je herk??
!!miahahaha!!


ChhiaOooooo!!



5 comments:

  1. kalau berani pergi blog wa lah! hahahahaha










    waka waka eh eh!!

    >>__________<<

    ReplyDelete
  2. miahaha...akan datang..dont wory~
    kih3..
    =P

    ReplyDelete
  3. wahh..tahniah yana mohamad..blognye direview oleh cik magkuk..hehe..
    nak direview gak buleh tak? =p

    jom la terjah blog sy kat sini..

    http://nizamlimited.frenzyfm.my/

    ngehh..=p

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa