Monday, July 19

hari ni rase nak kentut banyak2 kali_**

hari ni hari ape?
bape haribulan??
hahaha....
20 la dOe!!
okeh..tulis tarikh dan hari...

20 Julai 2010, Selasa..


td dlm kelas mls belajar..
aku dah stat sem baru..
JPA da kasi aku duit..
banyaaaakkkk!!!! ase cm nak abehkn sume je...
x tahan aku tgk duit byk2...


semalam besday Fikri.... <-- buleh kelik
Happy Bestday Fikri....!!!
aku boleh lupe besday beliau..
siap wat bOdO2 je ag..
sian kO kn Fiq..
sOrie....... =(


td aku ade ngumpat ngan Azpa dalam kelas..
pasal Hanis Zalikha..
huhuh..bukan citer buruk la..
just kagum ngan Hanis cOz dia ala2 cm sempurna gitu..
dia cube jd yg terbaik..
n mmg bukan takat aku je la yg kagum ke dia..
ramai ag yg menjadikan dia cm idOla gitu...
xper la..aku belum mampu nak smpai tahap tu...
hOhOhO..jd perempuan biase pOn da bagus...
kampOng gurl!


pastuh smlm gi mkn kat ayam penyet,,,
sOnOk sgt!! Azpa park depan gym [aku syak azpa sengaje]
pastu dpt la tgk 'abg2' badan sasa ngah beriadah kn...
siap ade satu kes ag yg jadik..
Oppps..nk tau face 2 face ngan aku la..Okeyh!.


pastu ni aku ade kelas ag dlm kol 2 ni..
ngan Encik Qamalil...hOhOhO..beliau chumell tp tegas..
x kesah r..janji chumell...


aku dah bOsan la jd single..
tp aku suke gak jd single..
senang...
tp nk kapel xde sape nk aku...
sO..aku jd single je la..
bukan aku xnk kapel..hahaha..
jgn ingat aku player...
aku baru kuar ngan laki berdua baru 4,5 kali je k..

entri ari ni cm sampah je..
serabut..
xkesah r..
jnji aku hapdate..kan....kan..kan...!!!
Okeyh..ngantOk!! chiaOOooo.........

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::