Thursday, July 29

kUiz dah habeh...aku bOsan!! _**

gamba zaman mude..



hujaaaaan!!!!!!!!!!
aku suke hujan...
pagi td ade kuiz...maka..berakhirnye kuiz aku bagi minggu nie..heh..!
mcm haram sume aku jawab..
nantikan je r rezult yg kompem terbaik!!..hahaha!


aku tatau nk hapdate ape je dlm mnde alah ni?
malas nk tulis panjang2...
tp dok bilik aku bOsan..
tp xde new stOry..
haaa!! bOsan..kwn2 aku sume rayap2 wat keje...
pastu nnt aku sOrg2 jer...
nak ajk dOrg pOn dOrg bz..aku pOn bz kdg2...
time x de chemistry la..
sOb3...
haih~

kambeng!!! mane kO??!! kalO kO dkt UTM kn boleh aku ajk ko rayap...
kalau syam ade pOn besh..
tp syam da kapel la plak...
pastu dua2 pakcik kesayangan aku ni lak bukan kat UTM...
teringat lak dOrg...

hOh! tetibe teringat adah...beliau di K9..
tp mesty r dia kuar date..

xper2..aku belum perlukan lelaki utk hidup...
kawan2 aku ramai..
kerjakan mereka!!
hahahaha :: gelak versi jahat!

mieza? lame x dgr citer beliau......
aku ase dia da kapel la kot?
mungkin dia tgh bahagia..mls kacO...

syahir yaman?
hOh..dia palapes..kompem xde mase...!

Sarah!! ko jaOh sgt kt Ovc...rindu kO..
bile nk balik cni...
=(

mane sume2 membe2 kamceng aku???

Layer?? sal kO masok UIA??!!!
ko le kaki rayap aku yg terbek...
tp ko ni cm dah kategOri OverdOse...
bahaye kalO rONggeng..xmO balik..
igt x kO, aku and Adah gi Time Square kul 10 mlm kt KL dlu?
balik kOl 3 pagi? hah! lawak giler dOe!
jumpe pakcik2 pakai baju batik suh kite balik umah...
pastu kO cuak2 kebebeh...hahaha! lawaks!

dlu kat PASUM, maria n mira mmg geng shopaholic paling mantap..
kOrg le yg melakukan kasut2 di Mesia ini...
ishk4...
mmg besh kalo kuar rOnggeng ngn kOrg...
sampai kematu kaki aku kOt...
lepak kat Masjid India..

makin aku dOk bilik single makin cepat lak aku bOsan...
wuuuuu~
layan lagu gOlek2 ats katil sOrg2 je r...
daa~ ChiaOOo~

2 comments :

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::