Wednesday, March 17

Rabu : Dituduh rampas balak Org??....

aku da x update bape lame eh blOg aku nie??? ntah la...aku pOn ta hengat da...abaikan jer la kn....

nih..nk kasi citer nie.....ade sorg pOmpuan nie...dia tuduh aku kacau boipren kwn2 dia???
kat fesbuk.dia sOund aku pakai mesej....aneh???
yuP....mmg aneh...sbb aku mne la tau aku layan balak org ke x....sume laki yg tanye aku kat fesbuk smer aku reply jer..cm beser...xder la plak aku nk gatal ngn dorg....aiyaa.....x kOse...siyes....kalo ko xnk aku kacau dia....fine....give the name..aku x layan dah....kalau nk aku buang dari list frenz pOn aku bleyh je...janji jgn hangin tak tentu pasal ngn aku sebab aku x yakin sabar aku sampai biler je...dan aku TIDAK SUKE mencari pasal if ORG LAIN X START DULU....k....this is my fisrt warning..aku bOleyh ckp lembut2..baek2 lagi...jgn sampai kawan2 aku plak masOk campor....
full stOp.
aku x suke perempuan sebegini....
bergaduh pasal lelaki...

kalau aku nak laki Org..aku dah ushar je mamat2 yg aku minat yg dah ade awekz tu..tp aku x buat je..sebab aku paham perasaan pOmpuan kalau ade gurlz laen kacau balak dorg...ingat aku ni kurang pandai ke nak pikir...pleazeeeee~

kalau kite buat kat Org..Allah akan balas semula pade kite...aku tau tu~

next~

aku baru jer habes test mls td..after test aku gi mkn kat Pinang...ayam penyet...
aku rase dah 5x berturut mkn kat sana....haih~..muak lah~

td aku ngan Salma n Dirah gi karaoke....sempat 10 lagu jer..tu pOn naseb brader tu nak bg....kalau x...haiyaaa......kempunanlah rOmate aku maO nyanyi.....tu pOn brader tu sanggup tggu sampai lagu kitOrg habes...thankz brO..spOrting la encik nih...

sO..x banyak citer lak nk stOry malam nie..mungkin mOod dah berkurang disebabkan perempuan yg namenye aku x maO sebOt disini...yg sOund aku dengan bahasa kasar dan menyakitkan hati..tp aku maapkan mungkin sebab dia panas baran....
sO...
ok....
ChiaOooo~


9 comments:

  1. babe,aku rsa ko kna cri balak la sorg,.bru syp sket org2 mcm nie,,haha,mlmpau kot tuduh2,aku pon bengang mcm nie,,haha,xpsal2 aku plak angin..of course aku angin,aku knal kot ko mcm mn..

    ReplyDelete
  2. jgn marah... :) x baik marah2... biasala perempuan jeles... hehehe

    ReplyDelete
  3. lol. sian bebonar.
    xpaya lyn lah. gila talak kot. bhaha

    ReplyDelete
  4. tu ah sarah....dia x knl aku..aku rase kwn2 aku cm ko je yg paham nape aku x kapel ag kn...bukan sbb nk rampas balak org ke ape....mmg aku hangin sgt..tp mmg tahan saba la....da r aku tensen ngn test..ngn org cmni lg...mmg aku kne cari balak ar pasni...
    errm..tu la...tp emosi sgt...kontrol la sket patotnye..saket hati ni....
    dia bukan gila talak kot..dia back up kwn dia je..biase r tu....emm saba je la...

    ReplyDelete
  5. hehe.. btw.. you should be proud.. thats mean u're something sampai gurl tu rasa terancam... :) so, amacam test? ok ke? tips sy keluar je dewan jgn pk lagi dah... sebab? xde gunanya pun... bukan boleh undur masa semula... don't look back n never regret... :) cuma kekadang kena muhasabah diri jugak.. but jgn sampai melemahkn semangat.. if we feel that we're not doing well, make sure don't repeat the same mistake again... :) focus on the future, not past... sorry saje nak membebel.. bosan dah 10 hari duk hotel... x sabar nak balik malaysia...

    ReplyDelete
  6. rilek2...

    aku tau ko cmne...ape pon... just be yourself...but try to not expose who you are too much...

    other than that, you'll be ok...

    ReplyDelete
  7. hehehe...sabo le encik ye...dah x bz la ni ek...em..test? cmner nk cakap?? x dapat jawab..x cukup mase...dan nampaknye bakal hancor..jadi...pasrah je la..slh sniri yg x study...wawawa....

    errmm..syam...tu la kn...aku x suke la ade probs yg simple cmni...tp nk bising2...so nk bising sgt...aku ON je.taip ON CHENTA...kahkahkah...

    ReplyDelete
  8. wah!warning yg garang tp comel..hehe



    pempuan sama pempuan jeles..tu mesti pakwe die dah bosan ngn die tuh @ die jenis panas baran..=P

    ReplyDelete
  9. hoo..dia mmg jns cepat panas sket..comel ke...xde maknenye.. =P

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa