Sunday, March 28

Ahad dah rupenye_**

hari ni?
bgun kol 2..lambat sgt..
bile la aku nak berubah...
hari ni pon..
sayu ade ag....
mak ayah aku mesti dah balik Pahang..
aku lapar..
nak kuar makan...
bOsan lah...
ade balak ke, xde balak ke same je...
sume nye susah...
baik teman tp mesra..
lagi bagus...
bebas...


aku serabOt..
aku x tenang...
tapi xper la...aku still gembira..
eisshhh....ape aku mengarOt nie...aku pon dah x paham lah....

aper2 je la....
minggu nie dah stdy week...
tapi aku mcm x paham ape2 je..
aku nie nak lulus ke x?
ape la aku nie....

rase mcm nak kawen je... dah x payah belajar...
aku selalu pikir cmnie....
kalau kawen ngan org kaye xper la jugak...
tapi susah gak...nanti mcm2 kes jadi...
pendek kate...ape yang kite buat sumenye akan diuji ngan masalah....
supaya kita lebih matang....
haih~

apelah aku nie...
aku sendiri pon x paham ngan diri aku,...
makin lame makin serabut...

kang kalau aku kate aku nak balak...
org kate aku desperate....tapi aku biase je...
sO..biar la aku mcm ni.. kawan je ngan sume....
sape nak aku...apply je la..nnt aku pertimbangkan..eceyh~
pOyO gila....

dah la....
ChiaOo~


No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::