Wednesday, March 10

Khamis yg masih indah_**

hah!!
sambung pulak cite aku smlm......
lepas mereka kuar tu...aku pon tido sampai kul 6 ptg kat bilik kwn aku kn....
perghhh...mmg lame la....stdy pun ntah ke mana....x leyh cakap la.....

malam tu aku ade meeting pulak...meeting ketua blok....tu meeting yg last..rajen la aku dtg kn....
mcm2 gak la dia bebel.....b4 tu sempat pulak Salma Hua menyinggah..ajk kuar mkn....
hahaha...mmg tggu aku n rOomate aku habes meeting la kn.....roOmate aku plak meeting bola baling..dia masok MASUM.....terer kan rumet aku....tp.....haihh...korg patut kenal dia sndiri...mungkin korang akn rase aneh2....

kul 11 kitorang gerak pegi KFC.....Teeh yang rajen tdo awl ni sanggup x tido...sebab nk mkn KFC jugak....naek la moto go to KFC....mmg rempit la....mule2 mmg kne tahan la pak guard tu...pastu rumet aku ckp nk pegi mkn....pak guard tu pon ckp lebih kurang gini....
"haa..pegi la mkn...karang lapa plak"...yess....lepas....ye r kn..da kul 11 lbh...ntah ape2 je ank2 dare 4 org ni nk wat kat luar UTM....

pegi mane???...KFC la....kat seblah Petronas tu....yang baru jugak la..sebab yg kat area CIMB Bank tu dah kiok da.....kalo x mkn kat situ....nseb bek KFC ni 24 jam kn....

da mkn2....berebut kerusi lah....tetibe romate aku mintak refill air...adoy...parah...
mcD bleyh la kn refill2..ni KFC...da la air strawbery....aku pon slamber je la tanye la brader tu yg kwn aku nk mintak refill....ader la 3,4 org student jugak ngah nk order dengar, dowg pon gelak je.wat malu jugak la roomate aku ni....
brader tu pon tanye manager dia....pastu manager dia yang ngah srabot2 kire duit yg short tu pon ckp, " bagi je lah...." sebab da mls nk layan bnde kecik kn..lagi pun mesty dia xnk rOOmate aku nanges jerit2 dalam tu nnt....

akhirnye berjaye la refill....sambil2 tggu twister yg Nana kirim..
mse nk balik tu...tetibe kunci moto rOmet aku ilang? hah?? aiyOok.....
pueh la dia mencari sampai tanye brader tu yg igt romate aku nk refill air lagi agknye....xde jugak....rupe2nye aku la yg 'tercurik' kunci moto dia sbb aku igt kunci moto Sha yg aku pinjam tu....hahahahaha~ lawak pulak!

Teeh pon letak kunci tu kat moto romate aku n kirg wat muke x besalah....lalala~ (Teeh punye idea erk)

rumet aku pun pegi smule kat moto dia...tetibe nmpak ade kunci moto dia...dia pon pekik, "eh! aku x cabut kunci moto aku rupenye!!" kahkahkah! mmg x leyh tahan dah la.....rOmate aku yg klakar nih.....

pastu pegi isi minyak....rOmate aku mmg x pueh aty la ngn aku kn....
mase nk balik tu aku ader tersalah jalan nk kuar dr KFC, perghhhh sampai skang dia ungkit lagi....punye x puas aty kat aku tu.....bayang arh.....tapi ape2 pun...life aku kat sini mmg indah...walaupun kadang2 terase parahnye...amik kOs ni...dan bile ader masalah yang menensyenkan diri aku....akn wujud satu perasaan yang macam menyesal je masuk U....tapi hakikatnye, kenangan pahit tu adelah bende yang kite x pandang pun dalam mase 7 tahun akn datang....silap2 kite senyum pulak bile ingat balik bende2 serabot kat U ni nnt...

dan aku bahagia hari ini....sebab aku bangun kul 10...dan masih belum belajar lagi.....
kwn aku pun ade dtg bilik....cerite masalah hati dia cket2 kat aku....sOnok plak dgr masalah chenta org....hehehe...
Dell.....aku harap ko bahagia...ceewaaaaah~
jangan le jd cm aku , tggu lagi org yg xde perasaan kat aku dan x perasan pon kewujudan aku....soOb3x! sadis la plak kn....ecececeh......

leg note: Hanis, kuar dating leklok eh mlm ni....hehehe.....wish u happy always......

ChiaOooo~




........@..........@
......@.@.@.@....@..
....@........@........@
...@............@....@@
...@..............@@..@
....@............@...@
......@...........@..@
.........@......@..@
.............@..@
....................@
.....................@
......................@
.......................@........@@@
......@@@@..@....@..........@
...@.............@@@......@@
.......@@@.......@..@@
.........................@
.........................@
.........................@
.........................@
.........................@
........................@
.......................@

6 comments:

  1. jawapan kepada soalan sebelum ni.. hehehe fokas tu budak MRSM je... tahun kitorg (tahun 2001) tahun last utm amik direct entry SPM lepas tu semua kena either diploma, stpm or matrikulasi... so, i guest u came from matrix.. tua?.... erm... camne nak define tua ek... tahun ni baru nak masuk 27 thn... so tua la kot kalau nak banding dengan awak...oh ye pasal KFC kat CIMB tu diorg bukan kiok... tapi tutup coz KFC dah ambik alih A&W.. so dari diorg menyewa kat CIMB tu baik diorg pi kat premis sendiri.. erm xtaula masa awak masuk utm tu A&W dah tutup ke belum.. but KFC sebelah petronas tu dulu asalnya KFC... hahaha... dulu kitorg duk KSDS... masa first semester xleh bawak moto... sanggup jalan kaki dari desa skudai ke taman universiti nak pegi cc punya pasal.. ada satu hari tu siap tidur cc lagi... enjoy betul.. tapi jgn lupa dik... matlamat kita kat sana apa... :)
    komrad_inc

    ReplyDelete
  2. hehehehe...ye ke....padan la pelik je kfc tu.....
    oo....so dlu bukan mrsm pon leh gak ek masuk utm afta spm....ooo....pelik gak....
    perrghh...siap tdo cc dlu..semangat betol2....
    hee..matlamat nye nk stdy la...tp stdynye kureng je...ngah nk stdy la ni..smbil on9...
    =P

    ReplyDelete
  3. hehe... silap taip plak.. kfc sebelah petronas tu dulu asalnya a&w.. matlamat awak apa? biasanya student ramai yang salah faham... bagi mereka study is about grade... hehe.. kalau pasal seronok, dulu lagi seronok.. sekarang utm dah ketat undang2 dia... so, saya ni jenis rebel sikit... xtaula boleh tahan ke tak kalau dikongkong macam budak utm skrg ni...:)

    ReplyDelete
  4. hurrmm..tu la....dia nye rule da tite la....susa gak..tapi ntah la...ikot je la..slalu gak la kne saman..x bwk kad matrik la...salah parking la...matlamat? ntah la...study je la..ikot naseb je...

    ReplyDelete
  5. one thing about fate is we always can do something to change our fate.. that's way god keep it as a secret.. :) and one tip for job interview is it's not all about how good your grade are but more on how u present urself.. everybody is a salesman, to get a good job is not selling the certificate, but selling urself. :)

    ReplyDelete
  6. waaa....ayat ni boleyh simpan ni...hurrm...ade jugak la lect nasehat cmtu....sbnrnye bukan pasal grade...kdg2 ade je grade rendah tp rezeki dia lebih....tgk kemampuan la kot.....

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa