Tuesday, March 9

kesah aku hari ini pulak...

sejak akhir2 nie..aku dah selalu edit2 blog aku....ntah la...aku pon x tau sebab ape tetibe je aku rajin on9..tapi bile aku dah rajin on9...aku jadi malas sgt....dah la aku golongan orang yg drop subjek emt...sepatotnye aku kene la rajin sikit....nk dapatkn result lagi ok.ini terbalik pulak..malas giler lah...xde ke sape2 nk bimbing aku kan supaye aku rajin sket~

aku baru je pulang dari makan malam ngan rOomate aku...kat arked k9....
hari ini agak tertekan....
susana mcm kacau sangat bagi aku..rase nak marah org tu cepat sgt..mcm susah pulak nk tahan sabar..biasenye aku coOl je...xde la hangin cmnie...sO, sorie la kn kepade sape2 yg terlibat dlm konflik diri aku yg hebat nie...ceeeewaaaaaaaaahhh~

cuaca dlm bilik aku juge agak gersang...suhu meningkat dengan mendadak menjadikan aku rase mcm nk golek2 je xmao study....tapi nak wat cmner kn...keje aku kat U nie nak stdy je la pun...tapi hakikatnye lebih aku nak enjoy!!!

abg aku yang sulung bersama kak ipar aku skarang dah ade kat Taman U..dekat je ngan UTM ni...baru pindah dari Kajang...sO..makin ramai plak sedare2 aku kat cni kn..td abg aku tu baru je dtg ngn kak ipar aku tu...hehehehe....

sO..k lah..nk belajar plak rasenye.....konon2 berjaye la menahan napsu dr on9 nie..kah3x.....
cHiaooOOoo~

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa