Tuesday, March 23

Selasa ade Isnin x?_**

seyh...aku punyer ari nie x brape besh....
tapi bagi aku sgt besh..sebab?
sebab mak ayah aku dtg UTM melawat aku...walaopon dlm keadaan rushing....aku masih lagi sempat kuar lunch ngan dorg...ptgnye aku ade presentation....kejap gila dpt hang out ngn mak ayh aku....x suke...... =(

dah la aku windu sgt2 kat crystal..kuceng kesayangan aku,...mak aku ngadu dia xmo berak kat pasir baru sbb guna bekas mak cik aku warna lain..biasenye tempat berak dia warna kuning...dah jadi hal asyik merengek je nak berak...aissh....sian kuceng comey aku nie.....windu sangat2 lah....

mlm td pas mkn ayam penyet...aku, Sha, Teeh, Dira and Pain..membawa diri ke karaoke bOx di U Mall..kami menghentam 30 lagu...nampaknye kami layak bergelar penyanyi...abeh je pon da kol 12.30..seb bek lepas ngan abg guard yg baik...dia x tahan pon..tenkiu abg guard...hihihihi.....]

da la..mls nk bunyik lebeyh2....
ChiaOOo~

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::