Monday, March 8

coret sana sini jer.........

penat jugak hari nie...aku pon x tahu la nape kn..nak kate aku dah cukop tido..mcm dah nk terlebeyh.....tapi kn...slalu aku tido 12 jam..jadi aku ase tido aku mmg x cukop..sbb tu la aku ngntok lagi skarang kn...walaupon aku baru je bangun tido kol 12.30 td semate-mate nk wat assignment ult yang besh tu....aku tibai je pon tapi ade la useha nk buat betol2 tu jugak..naseb baik aku dah wat awal2 semalam...so, xde la serabot sgt kn....sebab tu jugak r aku ade mase utk buat sume nie...

tetibe esok ade kelas numerical..kwn aku mesej...kenape plak? haihh~ x paam la aku....kate dah abeh silibus...nak bagi markah test ke? awlnye..pelik je.......x kesah la kn.....gi je la..masalah disitu ade lah kelasnye pagi...jadi,,,....?? boleh paam ke knape aku kesah?

ari tu aku ade pegi angsana ni..ade fesyen show baju pengantin..kebetulan pulak...perghh...mmg mantap lah..cantek2 sume....mengarot2 pon ade...yg baju cm cinderella, barbie, kepak2 sayap2 sume pon ade..dah macam nk terbang pegi bulan..tah ape2 la dorang nie...kang pakai sayap2 tu mase kawin langgar orang sume tu nnt, ntah ape2 jadi segala bagai....tapi xperlah..aku tengok je..bukan aku yang pakai..ade tu smpai kepak dia dah senget2 dah...lawak jugak....butik mane yg menang pon aku x tau la...aku tgk je...de yang cantik, mmg cantik, aku tgk pon berkenan.tapi ye la kan..haihh...lambat ag nak kawin....

hah!!
baru igt..sebenanye aku nak betolkan status syaza ye...dia dah berkapel semula....haih! tengok..aku pon x paham....mmg pening lah..aku pon dah xnk la kapel2....serabot plak..tggu je la jodoh kan..kalau ade, esok aku nak kawen pon boleyh ape...???
kan..? kan...??

tapi ye r kn....aku bosan gak xde balak..time cuti2...sume kwn2 aku kuar ngn balak mereka, aku? tercegat je dlm bilik...ade balak jauh pon serupe gak je, x dpt kuar same gak....rinduu je nnt...ntah la...kawen je yg senang.....lalala~ x ckop matang ag nk pikir.... =P

sO, ok lah....pening je pikir byk2 sal bnde nie sume....
yg penting, hari esok aku mesti ceria cm biase......


p/s buat hanis: sory la malam tu aku teremO sampai ko pon saket aty....name pon sayang kawan kn..... =) sory sgt2 eh....bukan salah ko....

chiaOoooo!!!!


No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::