Sunday, March 14

Ahad kali ini_**

petang td tetibe je xde wifi kn.....pelik gak aku...
sO...nampaknye rutin aku hari nie x byk berubah..mls la aku nk citer sekeping2 kn....

bermulanye pagi td aku bangun....aku rase diri aku bebas....
bebas dari ape???? itu adelah rahsia peribadi aku...mmg aku xkn bgtau....
tapi efeknye memang byk....

then...bangun tdo pon dah kol 11 kn...alahai..awal la plak..dah la aku tdo awal..x ikot kwn2 aku pegi training futsal.....membuta je kat bilik......sbb mlm tu aku tensyen sgt...tambah lagi kepale aku saket...letak minyak angin...boOm ats katil teros krOoh..krOoh....!

lepas aku bangun nye pagi td....aku mandi, masak megi...pastu stdy la 2,3 m/s e2...tapi rupe2nye yg aku stdy tu x masok test pon...sengal gred A lah!
then lepak2 dlm bilik jer...bOrak2...kutip derma...maklum la..keje aku sebagai ketua blOk yg berwawasan!!! yeaaHhh!!!

petang??....men bola tampar ngan kengkawan.....pastu lawan ngn satu team budak chinese ni dlm hujan...semangat seyh..aku asek wat silap je...ase mkin terok lak aku men bola tampar....myb sebab aku x fOkus sgt kot....

balik tu..mandi2...pastu melantak lak kat Pinang?? korang tau?? nasi ayam penyet yg agk glamer la dikalangan student U...hahahaha...berderet kedai kat situ sume jual ayam penyet..sengit gila..tp yg aku rase sedap yg Pinang tu la...ag pon aku makan sOto..sebab aku suke sOto....aku pon Order la sOtO..tetibe cm x cuKop kn...pastuh aku tambah lak ayam penyet...mmg TamaOn (tamak cm Firaun) betol..hahahaha....lepas main hujan, perOt memang lapar tak hengat dah....

pastu anak sedare aku datang la bersame Kiki....AlOng n Kak Amani saje bwk dorg melawat aku....pastu aku bwk ank sdare aku bername Hurin nek mOto yg aku pinjam dr rOmate aku ke Tasek Akedemik...ramai gak kn org kat sane mlm2....ade yg date, wat keje, online, berkumpul, mkn2 ramai2, lepak2.....tak de nyamuk ke? td aku ade la gak derma darah kat sane ngn nyamuk2 tuh....haiishh....x kose jer....kalo aku nk date pon myb aku gi wayang kOt..xde nyamOk...kawan2 aku sume suke ngan ank sdare aku...ye la..dia memang cOmel..da la muke cm mafia pon ader..tp cOmel lah....ade plak yg kate dia cm laki..haihh~ mcm2 je...balik td pon Hurin nk ikot aku naik mOto..sian Hurin~ x puas nek mOto ngn Ucu erk....

yg kawan2 aku plak plan nk tgk wayang + karaOke kat U Mall...tapi last2 kaROk je...aku x folo la sbb abg aku nk dtg ahn....

td pOn aku lepak bilik Hanis...mmg aku ade masalah ngn dia...n tu la yg aku rase x tenang sejak akhir2 nie....aku pOn x paham la kn....ape2 pOn...aku betOl2 nk mintak maaP kat dia....mungkin salah aku....ade sifat2 yg aneh dlm diri aku ni sampai buat dia sedih sgt....semoge ko bahagia la Hanis eh...semOge cepat sembuh.....

kawan aku..Dalilah....a.k.a Dell telah pon berkapel...haih~ nmpaknyer mkin byk lak kapel2 yg timbOl...then..Che juge mengalami dilema chenta....xtau nk kapel ke x..sbb dia dah dilamar oleh seseorang yg namenye dirahsiakan la....aku jugak gerak soLO...apelah naseb.....adelah kOt nanti2...orang yg aku suke pOn dah ade awekz....xkn la aku nk kacau...lagi pulak awekz dia jaOh lebih baik dari aku...sah2 aku x layak....

jadilah.....aku tamatkan kesah aku disini....
Rabu ni aku ade 2 test....lab test + control...dan Khamis pOn ade test e2...lalalala~
hamek lah..belajar la sampai muntah...sape suh xmO study awal2 ahn....
dah kene lecture 2 jam ngn Dekan pon tapi x rajin2 jugak....apelah otak aku ni dah beku ngn nasehat agaknyer....

ChiaOoo.....
c u on da next pOst~

p/s: Hanis...bagilah aku mase..aku akn cube selesaikan masalah nie k....n i'm sO sOrry cOz aku terpakse saketkan hati kO...



10 comments:

  1. hehehe.. gud luck ek exam.. study last minit memang best.. br mencabar... tp confirm x dapat tinggi.. hehehe itu saya la... tp saya dulu memang malas study.. yg paling xleh lupa final exam calculus... paper padat.. tiap2 hari ada paper.. esok ada paper calculus hari ni baru nak start study.. so satu malam x tidur.. org lain buat latihan calculus, saya dengan member seangkatan baru nak baca dari bab satu.. hahahaha mlm tu first time membaca matematik... tupun tanam tekad dalam hati nak lulus je... so result pun C jelah.. hehehe kira okla... sebab malam tu baru baca.. carry mark pun belas2 je per lima ploh... :) jangan ikut tau.. hahaha

    ReplyDelete
  2. calculus???
    hahaha...same je rupenyer....dulu pon cmtu gak la....mase taon 1 kn amek tu....mmg stdy last minit sgt....same je...esoknye nk final..mlm tu baru nk bace....mmg x buat latihan pon...mase final tu la pon latihan yg 1st..haha..tu pon lect baek la jugak..dpt la B+ n soklan pon x susah sgt..mlm tu nye tdo kol 5 pagi sbb bace math nye pasal...lawak2~

    ReplyDelete
  3. ada yg lagi kelakar.. next daynya saya ada paper kimia... so in total saya x tidur 48 hour... abis je paper kimia berjln dh mcm mengelunsur atas air.. blk je bilik sy terus tumbang n black out 20 jam... tp yg plg teruk waktu sy sem 3.. sy x dtg final 2 subject 3 credit n mintak prof failkn satu lg subject.. so, sy burnkn 12 credit... pointer masa tu 1.74... hmmm bodohnyala saya masa tu...

    ReplyDelete
  4. aiYoo??? siyes..memang kes berat jugak ek...waa..smpai x dtg final....pastu kalo miss final wat cmne erk?? gerun jugak la....kalo da x dtg tu mcm cuak gila kot....
    dah la tido smpai 20 jam..pecah rekod saye tuh...
    memang hebat la encik ni....boleh wat diari pasal zaman remaja encik..hahaha...macam2 kes...

    ReplyDelete
  5. it's hard to ignore that u keep repeating that u like somebody but he already with someone else.. my advice is why don't u give it a try? who knows that he is into u too? nothing harm in trying right? :)

    ReplyDelete
  6. diari zaman remaja? i've been through a lot.. i never write anything.. most of my experiences i keep it for my self.. it's ugly.. kalau miss final kira fail la... o.oo marks tapi utm kasi repeat kalau fail.. so xde la risau pun.. saya bukan jenis jaga pointer sgt... honestly cuma lepas sy tahun 3 sem 2 baru saya rasa nak belajar sbb saya nak abiskan degree... maybe sebab saya dah bosan enjoy... one thing i'm sure that i'm not regret the path that i'm choosing... awak tau kenapa saya keep reading ur blog? because i've trouble to write about myself... so reading ur blog remind me a lot about old days.. plus saya pun org pahang jugak... :)

    ReplyDelete
  7. OOo.....huhuhu....mesty lar....segan kot nk giv a try...xper la..stakat tgk dr jaOh pon da ok...tgk la kalo ade jodoh..sape tau...tapi x berharap sgt....nnt kechiwa...hehehe~
    oOo...kire encik nie x suke jugak la menulis tapi suke membace erk..xper2...x sangke jugak ade yg membace ek blog saye..act, sajer je...xde bnde menarik pon dlm ni..cume suke nak luahkan..encik pahang dok mane??rompin??

    ReplyDelete
  8. temerloh.. :)n yup sy suka membaca... menarik jgk blog ni.. blog sy baru buat... tp sy menulis psl isu semasa je... leh kasi tip camne nk buat design blog mcm ni x?

    ReplyDelete
  9. kapel dgn i nk?? (─‿‿─)

    ReplyDelete
  10. hurrm...?? da ade blog gak...haa..bagos2...hehehe....tips??
    nk tips ape ek? blog saye simple sgt...biase je..ramai ag yg lagi best..cantik2...blog template ni pon download kat intenet..then masukkn dlm setting..segan je nk bg tips kat org plak..hehehe....

    i xmo kapel lg la...hehehe..

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa