Saturday, December 15

Syukur dari hambaMu ini

Hey. Assalammualaikumwarakhmatullahiwabarakhatuh.

Dah dua hari berturut aku buat solat sunat istikharah. Hasilnya?? Alhamdulillah. Ada feedback. Cuma masih dlm keraguan sikit. Tak pasti. Sungguh. Mmg ada terasa. Haaa. Cuma dah yakin 70% dgn petunjuk ni. InsyaAllah. Aku skarang lebih ceria nak hadapi mase depan yg dah aku pilih ni. Hihihi.

Ape petunjuk yg aku dpt? Biarlah aku je yg tahu. Tak rase nak bercerita. Cuma aku nk tgk masa depan, insyaAllah jika benar petunjuk ni, kuasa Allah maha Agung dan aku redha dengan ketentuan-Nya.

Bila kita dekat dgn Allah, aku mengaku, hati rase lebih tenang. Jiwa tak kacau, sgt kurg masalah, dan mmg nampak aku lebih ceria yg totally bukan fake. Haaa. Much better. Walaupun tak lah sepenuhnya.

Alhamdulillah. Aku sgt bersyukur.

^_^

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::