Thursday, December 20

Kanak kanak yg ceria

Lame gak x update blog. Malas. Hihi. Bizi jugak. Aku skang duk melayan anak anak sdare yg aktif gile plus bising. Serius. Suara diorg boleh kalahkan suara aku. Mcm suara kwn kwn aku kot. Kepochi blaka. Pastu setiap minit ade je gaduh. Mmg kelakar. Merajuk lah. Tarik muka lah. Tp budak gaduh, brape lame je tahan. Bukan cm org dewasa. Kalau gaduh sampai mati. Diorg menangis kejap je then dah ok. Huuu. Jeles tau..dengki..tp aku pun dah pernah lalui zaman kanak kanak aku. Mmg best. Alhamdulillah. Suatu hari diorg akan dewasa gak. :'(

Zaman kecik kecik mane ade masalah cm aku hadapi skarang. Diorg ada ayah, merangkap abg abg aku. Xde masalah hati dan perasaan. Tak pikir nk kne kumpul duit. Tak ade runsing ngan masalah bagai ni. Semuanya hepi dan main je. Diorg ckp ape yg diorg suke. Tgk kartun. Pegi sekolah. Main game. Main bola. Haha. Bile aku join diorg main. Rase mude sekejap. Serius. Seronok je. So aku rajin lah layan diorg. Main billionaire, badminton, tgk boboiboi, main bola, tgk utube, aku ajar diorg karaoke party sampai diorg gian gak. Leh nyanyi lagu inggeris tauuu. Hahaha.

Zaman kanak kanak lah yg terbaik!

^_^

No comments :

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::