Sunday, December 23

Damn Jem

Dah berapa lama aku tak update blog? tak lama sangat rasanya. Before ni pun aku update pakai fon je. Al-maklum begitu pemalas nak bukak lappy.

Tersebutlah kisah aku tengah not in mood skarang. Tetiba rasa nak menulis pulak maghrib-maghrib ni. Jgn tanya kenapa aku depan lappy wktu mcm ni. Aku dpt MC ABC ok. Allah bagi cuti.

Sebelum ni riuh kemain satu rumah. Skarang dah sunyi semula. Achik dgn angah ada rumah hari tu. Aduih. Bersepah. Then Achik pegi cameron. Angah balik kampung mertua. Semalam Achik balik dr cameron dan Along pun balik sini. Today, Achik balik mersing and Along balik Johor. Angah masih di kampung mertua. So alone again ngan mak as usual. Maybe aku rasa sentap sebab dari riuh-riuh tetiba rumah sunyi sepi kan. Ouh. Ye.

Td kwn aku menyinggah sekejap. Lepak borak-borak tak sampai 15 minit pun. Dia tegur pulak inai kat jari aku ni. Dengan cincin ni. Cantik kot? Hahaha.

Aku rasa mcm kusut sikit ni. Mungkin sbb MC yg aku terima ni agaknye. Maybe lepas mandi nanti okie lah kut. Tak pe lah. Aku mcm tak ada cerita nak ceriti. Maybe next post.

^_^

No comments:

Post a Comment

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::

Follow Me @farahinesa