Thursday, May 12

:simbOl² TANDAS / JAMBAN yg takkan ade kat Malaysia:

yg perempuan punye ade rambut..klakar!


sape tah la yg jd artist dia ni.....


ni memang tak bOle blah!


ni macam zaman bila punya nie??


perghh...yg ni...paham2 je la maksud dia..x sanggup nk ulas...


HaHaHa!! x tahan punye versiOn!


ini maksud dia ape??


hahaha...chumell!


ini memang siyes kelakar!!


hahaha...lawak2 la diOrg nie!!


adOyai!!! chumel tapi aneh sangat~


lambang ni kena letak kat Malaysia jugak!


ni mesti negara2 Islam nie... =)


ini memang...erm...agak lucah la...


kenapa gamba ni buah tembiakai yg kena pOtOng? paham x kOrang?


hahaha..tengOk sisa buangan Orang lain ke buangan sendiri agak2??


4 comments :

  1. hahaha..kelakar lar...ade juga mcm tu erk..

    tapi selalu org buat mmg sama jer kalau simbol2 ni..kat tempat awam kne sama, macam kat airport ker, airport luarnegara pun sme jer simbol dye.

    ni msti yg mcm kedai2 ker,pup ke.

    ReplyDelete
  2. haha!!!!sempoi2!!!
    nway,,
    bw here
    usha la baLIk
    http://simpleasfiq.blogspot.com/
    kaLu sudi foLLow la ye?

    ReplyDelete
  3. ok..thankz drop ur comment here cikgu fiq...

    yap Hazwan ..nice ah...hehehe

    ReplyDelete

kalau korang baik, jangan kutuk aku ::